כלכלה

תוכן שיווקי

האם תוכנת אלגואין יכולה לפעול במסחר אוטומטי בשוק ההון עם פוטנציאל לרווחים גבוהים מבלי שתהיו צמודים למסך וללא מגע יד אדם?!

בשנים האחרונות מוביל המסחר באמצעות רובוטים (מסחר אלגוריתמי) את המהפכה בבורסות העולם. אם תשאלו את יורם ברזני (מנכ"ל חברת 'אלגואין') אז אולי תופתעו לגלות אבל "אנחנו חיים בעידן שבו המסחר הידני הולך ונעלם מן העולם, וכבר היום ניתן לומר בוודאות כי 80% מהמסחר במניות בארה"ב מבוצע על ידי אסטרטגיות אלגוריתמיות – המרוויחות הון עתק כתוצאה מהפסדים של סוחרים ידניים". כיצד מתמודדים עם מהפיכה המאיימת לבלוע אותנו ואת הכסף המושקע שלנו? האם משיבים מאבק או מצטרפים לשורותיה? לברזני התשובות.​​

דניאל איבגי  9.11.20 // 16:00

יורם ברזני (61), מנכ"ל חברת "אלגואין" העוסקת במחקר, פיתוח ויישום של מסחר אלגוריתמי בשוק המניות בארה"ב, הוא מי שאחראי באופן ישיר וחסר תקדים לפיתוח מערכת מסחר אלגואין, שתשואותיה במסחר דורגו בין מערכות מסחר האלגו המובילות בארה"ב. המערכות מציגות תוצאות מסחר מהטובות בתחומן ויכולות להניב תשואות משמעותיות.

אנחנו נפגשים לראיון באחד מבתי הקפה שבמתחם הבורסה ברמת גן. זה קורה כחצי שעה לפני פתיחת המסחר ב"וול סטריט" וברזני שלו ורגוע, משתף איתי פעולה ולרגע לא נראה כמו סוחר שנדבק בדאגה למסך הטלפון או המחשב רגע לפני פתיחת המסחר. מה שמאפשר לנו לפתח שיחה על טבע אנושי, תשואות חלומיות והכסף הגדול שטמון במאבק האדם נגד המכונה.

יורם, אתה הישראלי שאחראי לטלטלה האדירה שעוברת על שוק ההון בעולם?

ברזני מחייך לשמע השאלה ועונה לי במהירות הבזק (רובוט כבר אמרנו?) "תבין, אנשים חושבים שאפשר להרוויח באמצעות מסחר ידני או מהשקעה במניות לטווח ארוך ולטעמי הם טועים. הניסיון מראה ש – 95 אחוזים מסוחרי היום מפסידים כסף, ורוב המשקיעים שבוחרים מניות להשקעה לטווח ארוך – נכנסים בזמן הלא נכון ויוצאים בזמן הלא נכון. כלומר הם נכנסים לשוק אחרי שמחירי המניות כבר עלו, והם יוצאים ממנו אחרי שהמחירים ירדו – בגלל הפחד כמובן. הם לא ממש יודעים ששוק ההון השתנה בעשר השנים האחרונות בצורה דרמטית ושהשתלטו עליו מכונות מסחר שמזרימות אליו כ- 80 אחוזים מכלל העסקאות. מדובר במכונות שנהנות מתמיכה של מדענים, פיזיקאים, מתמטיקאים, אנשי סטטיסטיקה ומתכנתים כמובן, שכל מטרתם היא לנצח את המשקיע שפועל בצורה הישנה וסוחר באופן ידני מול המחשב שלו. זאת הסיבה שבארה"ב יש ירידה עצומה בכמות סוחרי היום. ההפסדים שלהם גרמו לרשות האמריקאית לניירות ערך לחוקק כללים שכל מטרתם היא צמצום ההפסדים של סוחרי היום.

 

ברזני (משמאל) עם דוד וויקס, סמנכ"ל נאסד"ק – "אחרי 19 שנה בשוק ההון אין לי תלמיד או לקוח אחד שהפסיד כסף!"

מה לדעתך המשקיע הממוצע לא יודע שגורם לו להפסיד כסף במסחר?

"זה לא רק המשקיע הבודד, מדובר בציבור המשקיעים בכללותו שלצערי לא מודע לעובדה ש- 80% מהמסחר בשוק ההון היום בארץ ובעולם ולפעמים אפילו יותר – מבוצע על ידי מכונות מסחר רובוטיות, וכל ניסיון לסחור בצורה ידנית של אדם מול המחשב, נידון לכישלון ולהפסד ידוע מראש. הסיבה הפשוטה לכך היא שתהליך קבלת ההחלטות של האלגוריתם מהיר יותר משל האדם, ואין כאן מקום לוויכוח. למחשב אין רגש, הביצוע שלו מהיר יותר, ניהול הסיכונים שלו מתבצע באופן אוטומטי ומה שקורה בפועל זה שגם ההשגחה, הפיקוח והטיפול בעסקאות הוא רובוטי לחלוטין, ולמשקיע הבודד אין יכולת להתמודד מולו בהצלחה.  זה ממש כמו להתחרות בריצת 100 מטר עם צ'יטה בוגרת, אין לך שום סיכוי לנצח! אנשים לא מבינים שהגיע הזמן להצטרף ולסחור עם המכונות ולא לסחור נגד המכונות."

אתם מתהדרים בפוטנציאל תשואות גבוהות במיוחד בביצועים של התוכנה, איך אתם מצליחים בכך?

ברזני מחייך שוב לעברי. "אנחנו ההוכחה החיה לניפוץ הסטיגמה שאי אפשר להרוויח בשוק ההון. יש לנו אלפי לקוחות שבשנים האחרונות הרוויחו כסף וייצרו תשואות גבוהות, ולכך יש לי אינסוף הוכחות וגרפים של ביצועים להציג בפניך. אל תשכח שפעמים רבות המערכת דורגה במקומות הראשונים בארה"ב מבין כל מערכות המסחר האוטומטיות המבוקרות, ולאורך השנים אלפי לקוחות סחרו בעשרות מיליוני דולרים באמצעות התוכנה ואני יכול להעיד על אלפי לקוחות מרוצים. אחרי 21 שנה של התמחות בבניית מערכות מסחר אוטומטיות שמנתחות את שוק המניות על בסיס התנודתיות, אני יכול לספר לך שהלקוחות שלנו סוחרים בביטחון בניירות ערך הקשורים רק לתנודתיות ולמדדים העיקריים. לדוגמה, בתקופת הקורונה התוכנה זיהתה מראש את העלייה בתנודתיות והייתה מחוץ לשוק בכל הירידות שהיו ומיד לאחר שהמשבר הסתיים התוכנה זיהתה כי הסיכון בשוק ירד, והלקוחות שסחרו באמצעות התוכנה העידו על רווחים גבוהים שהגיעו אף ל-60% בשלושה חודשים!"".

למה אתה מתכוון כשאתה אומר "סוחרים בתנודתיות", הכוונה שלך למדד הפחד?

"בהחלט, אבל תרשה לי להסביר במה מדובר. הלקוחות שלנו עוברים סדנה שבסופה הם מקבלים מאיתנו 3 עד 6 אסטרטגיות מסחר אוטומטיות. אחת האסטרטגיות פועלת במסחר בתעודות סל שעוקבות אחרי התנודתיות, כלומר אחרי מדד הפחד. זה אומר במילים פשוטות שכששוק המניות עולה אז מדד הפחד יורד, וכשהמערכת מזהה את אותה ירידה, היא נכנסת לפעולה וקונה תעודות סל על השוק שעולה, ובמקביל היא עושה "שורט" (מסחר בחסר) על מדד הפחד. כלומר אסטרטגיה אחת פועלת בלונג על התעודות שעוקבות אחרי המדדים הגדולים – אס אנד פי, נאסד"ק ודאו ג'ונס, והאסטרטגיה השנייה סוחרת ב"שורט" על מדד הפחד (הויקס) כדי להרוויח משני הכיוונים – מהירידה בפחד ומהעלייה באופטימיות."

אמרת שהלקוחות מקבלים "אסטרטגיית מסחר", למה התכוונת ואיך היא בכלל פועלת?

"אסטרטגיית מסחר היא למעשה תוכנה שנועדה לקנות ולמכור ניירות ערך באופן אוטומטי לחלוטין וללא מגע יד אדם. מדובר בתכל'ס במערכת שעובדת ותעבוד לנצח בדגש על כך שהטבע האנושי לא משתנה. היום שבו אנשים יפסיקו לעבור בין פחד לאופטימיות – זה היום שבו המערכת תעצור, אבל זה לא קרה מעולם וזה גם לא יקרה.  מדובר במערכת שסוחרת ב"קור רוח וללא רגשות". אתה יודע איך זה, רגשות גורמים לאנשים להשקיע על פי מצב רוח, על פי תחושות או כותרות בעיתונים ומדי פעם הם גם מתאהבים במניה זו או אחרת ובכך הם מסכנים את הכסף שלהם. לעומת אסטרטגיית מסחר אלגו-טריידינג שהיא נטולת סיכון מהסוג הזה, הרי אין שם דחפים ורגשות ולא תיתכן מניפולציה מסוג זה על השיקול של המשקיע."

רגע. אמרת שאסטרטגיית המסחר מרוויחה כשהשוק יורד או עולה? לא הבנתי...

"אני אסביר את העניין מכיוון אחר. השימוש באסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות מאפשר לנו להרוויח בשלושה מצבים שהשוק נמצא בהם מתוך ארבעה אפשריים. המצב הראשון הוא כשהשוק עולה והתנודתיות יורדת, כלומר הפחד של ציבור המשקיעים יורד ומקבל ביטוי ב"מדד הויקס" שיורד. במצב כזה הרובוט סוחר ב"שורט" על מדד הפחד ומרוויח כנגד הירידה. המצב השני הוא כשהשוק מדשדש, כלומר לא עולה ולא יורד ולכן התנודתיות (פחד) ממשיכה לרדת וגם שם אנחנו מרוויחים. המצב השלישי הוא כשהשוק עומד או יורד מעט. מדובר במציאות שבה התנודתיות נוטה לפעמים גם אז לרדת ואנחנו יודעים להרוויח את הכיוון הזה. המצב הרביעי הוא כשהשוק קורס ואז המערכת מוציאה אותך באופן אוטומטי – כך שאתה לא שם ולא מפסיד כסף. לאחרונה אנו אף מאפשרים לתלמידים לפעול באסטרטגיה חדשה למסחר תוך יומי הפועלת בתוך היום בלבד ולא נשארת עם פוזיציות פתוחות למשך הלילה וכאן פועלים בשוק גם כשהוא קורס!"

איך זה קורה בפועל? אני משקיע עד שהרובוט מזהה סיכון ומוציא אותי מהשוק באופן אוטומטי?

"סוד ההצלחה במסחר אלגוריתמי טמון בכך שקשה לנו להפסיד כסף. במערכת המסחר של 'אלגואין' זה קורה בזכות 6 מערכות הגנה על כספי המשקיעים ותן לי לספר לך על 3 מתוכן. מערכת ההגנה הראשונה נקראת "אנטי טראמפ". מדובר במערכת  שדוגמת את השוק, וברגע שהיא מזהה אינפורמציה חדשה המשנה את כיוון השוק כמו לדוגמה הציוצים של טראמפ בטוויטר על מלחמת סחר עם סין, או שינויים במדיניות ה"פד" או כישלון במציאת חיסון למגפת הקורונה, היא מוציאה אותך מהעסקה תוך 5 עד 10 שניות. דבר שאני, אתה או כל בן אנוש לא יכולים לעשות."

אהבתי את הבחירה בשם "אנטי טראמפ", מה לגבי מערכות ההגנה הנוספות?

"מערכת ההגנה השניה מודדת את רמת הפחד הכללית בשוק. היא משנה ומווסתת את כמות המניות בכל עסקה בהתאם לרמת הפחד השוררת בשוק. זה אומר שאם רמת הפחד גבוהה, אז כמות המניות בעסקה תרד באופן אוטומטי ללא התערבות אדם. וזה עובד גם בכיוון ההפוך. בזמן שרמת הפחד יורדת, המערכת מזהה את הירידה ומגדילה באופן אוטומטי את כמות המניות בעסקה הבאה שנבצע. זה מחבר אותי למערכת ההגנה השלישית שפועלת כשאתה כבר מושקע עם כסף בתוך עסקה. המערכת דוגמת על בסיס שעתי את השינוי ברמת התנודתיות, ואם הפחד מתחיל לצבור תאוצה (ברמה השעתית) אז היא מוציאה אותך מכל העסקאות בתיק, ובכך מונעת ממך להפסיד את הכסף שלך."

ברזני: "אלגואין טריידר" מדורגת במקומות הראשונים בארה"ב ואנחנו מנהלים עשרות מיליוני דולרים של משקיעים במערכות אלגוריתמיות אוטומטיות

במה אתה שונה מהגופים שמנהלים כספים וחיים בעיקר מעמלות גבוהות של הלקוחות?

"אוקיי. בשונה מכל אותם גופים, אנחנו לא מנהלים השקעות ולא חיים מעמלות קניה ומכירה של מניות. אנחנו מוכרים תוכנה עם יכולות מוכחות, ומספקים הדרכה יסודית ללקוחות כיצד לתפעל אותה ולהגדיל את הסיכויים שלהם למסחר רווחי. הלקוח רוכש רישיון שימוש למערכת המסחר ועובר סדנה שבה הוא לומד איך לכוון את אסטרטגיית המסחר לפי רמת הסיכוי סיכון המועדפת עליו. בהמשך הוא מכיר את המסננים והטריגרים של האסטרטגיה ולומד כיצד לרתום את הפסיכולוגיה של המסחר לטובתו, ובסופו של דבר תהיה לו מערכת הפועלת באופן אוטומטי לחלוטין – במקביל להורדת הסיכון בעזרת כלי אוטומטי לניהול הכסף."

איך מתנהל יום של משקיע ממוצע לעומת משקיע שמשתמש בתוכנת מסחר אלגו טריידינג?

"מדובר בהבדל של שמיים וארץ. אנשים שסוחרים בעצמם מתעוררים בבוקר וצריכים לקבל החלטות קריטיות. הם יושבים מול המחשב במשך שעות, ומנסים בזמן קצר להרוויח כמה שיותר כסף, כשבמציאות הם נלחמים נגד מכונות שתופסות היום סדר גודל של 80 אחוזים מהשוק. זאת הסיבה שלטווח הארוך אין להם שום סיכוי לייצר רווחים וזה פשוט לא כוחות. ממש כמו "כחול עמוק", אותו "מחשב על" שניצח בשחמט את גארי קספרוב שהיה אלוף העולם. לעומתם, אנשים שסוחרים ב"אלגו טריידינג" מתעוררים בבוקר, וכל מה שהם צריכים לעשות זה להכניס שם משתמש וסיסמה, ולתת למכונה לסחור עבורם – בזמן שהאסטרטגיה שהם צריכים מוגדרת כבר במערכת המסחר, וכל מה שנשאר להם לעשות זה לנצח יחד עם הרובוטים".

שאלה לקראת סיום. אם אני רוצה לקבל הכשרה על התוכנה ולסחור איתה, מה אני צריך לעשות?

"בעיקרון אתה מצטרף לסדנה של הדרכה מעשית על התוכנה. במסגרת הסדנה אתה לומד להפעיל את מערכת המסחר ולהשתמש בכלים ובנוסחאות שלה כדי שתהפוך לסוחר רווחי ולאורך זמן. חשוב לדעת שאין צורך בידע מוקדם, ובסדנה מלווה אותך מנטור צמוד שהליווי שלו נמשך שנה שלמה וגם יותר ללא הגבלה. וכל עדכוני המערכת והאסטרטגיות ניתנים לך ללא עלות כלשהי ולכל החיים!״

מה היית מציע לאנשים שעברו קורסים ובכל זאת נכוו בשוק ההון והם נרתעים להשקיע ולסחור שוב?

"אני מאמין שתוכנת "אלגואין" תהיה עבורם  Game changer במסחר. השימוש בתוכנה לאחר שהם יעברו את הסדנה אצלנו, יוכיח להם שאפשר לסחור אחרת ואפילו להרוויח. אני גם יכול לגלות לך בהזדמנות זו שכל מי שמצטרף אלינו מקבל גם הטבה בגובה של 300 דולרים (יותר מאלף ש״ח) לתקופה של שלושת החודשים הראשונים. מדובר בהחזר עמלות עד גובה הסכום הזה שמגיע אליך מהברוקר האמריקאי "טריידסטיישן". למעשה, אנחנו החברה היחידה בעולם שהברוקר האמריקאי מעניק לתלמידים שלה את ההטבה הזו."

אני חייב לומר שזה מתחיל להישמע טוב מדי. כמה זמן צריך להשקיע ביום?

"דקה!" מסמן לי ברזני עם האצבע. "אתה פותח את המחשב, מתחבר למערכת וזהו! אל תשכח שאתה כבר אחרי הסדנה ולכן האסטרטגיה שלך מכוונת במערכת, ועכשיו אתה מקצה לכל אסטרטגיה את סכום הכסף שאיתו אתה רוצה לסחור בהתאם לרמת הסיכון שתבחר בעצמך. מרגע זה כל מה שנשאר לך לעשות זה ללחוץ על כפתור והמערכת נכנסת לפעולה ועושה עבורך את כל העבודה – ומייצרת לך פוטנציאל לרווחים בלי הפסקה בעצם." 

לבירור פרטים ומידע על "הסדנה להכשרת סוחרים עצמאים במסחר אלגוריתמי מתקדם"

לחצו כאן על הקישור >>>

מייל ליצירת קשר contact@algoin.com

מובהר, כי תוכנת אלגואין ("התוכנה") ופונקציות השימוש בה מבוססים על פרמטרים מתמטיים אובייקטיבים והשימוש בהם נתון לשיקול דעתו העצמאי ובלעדי של כל משתמש בתוכנה ללא מעורבות של יוצר התוכנה, ואין לראות בסט פרמטרים כהמלצה כלשהי ביחס לרכישת ניירות ערך. בהתאם, התוכנה אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות, ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם, ואינה מספקת המלצות או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהי בנייר ערך או מכשיר פיננסי כלשהו.

כל החלטת השקעה שתתקבל על ידי המשתמש בתוכנה, תיעשה על בסיס החלטתו הבלעדית ואנו ממליצים על ביצוע בדיקה מקיפה לגבי נייר ערך והסיכונים הכרוכים בכך לפני קבלת החלטה על ביצוע פעולת השקעה כלשהי.

תשומת ליבך כי פעילות בשוק ההון כרוכה בסיכונים רבים אשר את חלקם אין אפשרות לצפות מראש. על כן, השקעה בשוק ההון עשויה לגרום להפסד חלק מסכום ההשקעה ואף להפסד של כל סכום ההשקעה. יודגש כי שימוש נכון בתוכנה עשוי לצמצם את הסיכונים הקיימים בשוק ההון, אולם אין בו כדי לבטל את כלל הסיכונים הקיימים ואין כל ערובה לך שמסחר בסיוע התוכנה יישא רווח כלשהו ואף עלול להביא להפסד של חלק או כל סכום ההשקעה.

תוצאות עבר המוצגות בכתבה הינן על סמך מסחר חי ו/או אופטימיזציה ומבחנים שונים ואינן מהוות ערובה או מדד כלשהו לתוצאות ותשואות עתידיות. התוצאות המוצגות יכולות להיות תוצאה של מסחר אמיתי, מסחר במצב סימולציה או תוצאות של בדיקה לאחור ואין בתוצאות אלו בשום פנים ואופן בכדי להבטיח תוצאות דומות או תוצאות כלשהן במסחר עם תוכנת אלגואין. פעילות בשוק ההון דורשת ידע, הבנת סיכונים ומיומנות והיא אינה מתאימה לכל אדם ועשויה להיות כרוכה בהפסדים כספיים ניכרים. אין בשימוש בתוכנה ו/או בשאר חומרי הלימוד כערובה להשגת תשואה חיובית כלשהי.

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »