פיננסים

"מכאוס מוחלט, העסק דופק כמו שעון תוך חודשיים!" - האוטומציה האישית לעסקים שמוציאה אותם מסרבול המסמכיאדה ומייעלת את העבודה ב-20% יותר

מסמכי וורד ורשימות, טבלאות אקסל, פתקים וטבלאות מאולתרות, אם בעלי עסקים היו מקבלים 100 שקל על כל פעם שפתחו אחד, הם לא היו צריכים כלל לקוחות. הבעיה: התנהלות מסורבלות עם כלי ניהול מיושנים וחוסר יכולת להשתלט על הבאלגן בעסק שגורמים לאובדן של זמן יקר, משאבים ולעיתים גם לקוחות. יצאנו לבדוק עם אחיעד קלישר, מייסד תוכנת 'אפקטיב' לייעול טכנולוגי של עסקים, מהי הבשורה החדשה שיכולה להגדיל את הרווחיות של עסקים בלחיצת כפתור?

מור משרקי  5.9.21 // 15:00

"לא יכול למצוא את עצמי כבר בין כל האקסלים האלה", מתלונן אריה (56) מנכ"ל חברה לניהול נכסים, "העוסק פועל למעלה מעשור והצטברו לנו כל כך הרבה קבצים ותיקיות, שכל תהליך קטן מול לקוח או ספק גורר התעסקות עם 8 מסמכים ו-4 כלים שונים. העובדים מתלוננים שלוקח להם רבע שעה רק למצוא את הקובץ הנכון ולשלוף ממנו מה שהם צריכים, וגם הלקוחות בוכים על זמני מענה ארוכים…"
 
הבעיה שמתאר אריה לא זרה למאות אלפי עסקים חדשים ואפילו ותיקים שעובדים לפחות 5-6 שנים ומוצאים את עצמם מתנהלים דרך מאות מסמכים, קבצי אקסל ותוכנות שונות. כל הנתונים, הן של העסק והן של הלקוחות, מפוזרים במחשב ועל השולחנות, מה שיוצר אי סדר בעבודה ובשליפת נתונים מול לקוחות וגורר בזבוז זמן רב, חוסר יעילות, עצבים של העובדים והלקוחות וכך גם חוסר מיצוי של הפוטנציאל של העסק.

עסקים ותיקים בישראל מתנהלים בבלגן מסורבל של מסמכים, מה שגוזל להם זמן רב ויוצר עצבים ותסכול.

רוצה לשמוע על מערכת האוטומציות שאחיעד קלישר יכול לבנות בהתאמה אישית עבור העסק שלך? השאר פרטים

"אחד המשפטים שהכי שומעים מבעלי עסקים היום הוא 'אין לי זמן', ולא פלא, 30% מהיום שלהם הולך על מסמכיאדה של העסק" טוען אחיעד קלישר, מייסד 'אפקטיב' לפתרונות אוטומציה לייעול עסקים.

"הם מבזבזים שעות על שליפת מידע שמאורגן גרוע, לרוב במיליון קבצי אקסל או וורד או בכלל במסמכים פיזיים שתקועים בקלסרים מבולגנים. בלאגן ותהליכי עבודה לא יעילים מובילים את העסק לבזבוז זמן ומשאבי על תפעול, כשהוא לא מצליח להיות רווחי כמצופה ועסוק כל הזמן בכיבוי שריפות…"

"למרות זאת, הפתרון הוא הרבה יותר פשוט ממה שחושבים", מגלה קלישר, "מערכת ניהול אוטומטית מותאמת אישית לעסק יכולה לאחסן את כל הנתונים ולהציג אותם בשליפה נוחה בלחיצת כפתור. זה משיג סדר, נוחות עבודה וטיפול מהיר בלקוחות, לפעמים אפילו באופן אוטומטי לחלוטין, ללא סרבול של קבצים!"

אחיעד, כל עסק שאני מכיר מבוסס על מסמכים, אתה פה להסתכסך עם חברת 'אופיס' או מה?!

"אל תבין אותי לא נכון, אני ממש לא משמיץ את האקסל או הוורד! בלעדיהם, בעלי עסקים היו קורסים טוטאלית ולי לא הייתה עבודה בכלל. מדובר בכלים ניהוליים מצוינים. אלא שאם לא עובדים איתם נכון, הם יותר מסרבלים מאשר עוזרים. 

כשיש הרבה מאוד מסמכים שכל תפעול העסק תלוי בהם, לוקח הרבה זמן להתנהל איתם. לפעמים צריך סוג של 'עוזר אישי' שמסדר את כל הבלאגן ויכול להציג לך את המידע המבוקש או לעשות את הפעולה שאתה רוצה בלחיצת כפתור אחת, בלי להסתבך עם כלי הניהול המיושנים".

אוקיי, נניח אני עסק של 6 שנים, 10 עובדים, איך מתנהלים ביעילות אם לא בכלי הניהול המיושנים?

"יפה, אז כאן נכנסת מערכת הניהול האוטומטית הייחודית של 'אפקטיב'. מדובר במערכת עם ממשק פשוט שבעצם מחליפה לחלוטין את כל ההתעסקות המסורבלת של העסק, בין אם במסמכים, במיילים, בחשבוניות ועוד. 

כל הנתונים שהיו לך באלפי תיקיות על המחשב? כל הכלים שהיית צריך לנסות לג'נגל ביניהם? קיימים לך במערכת ותוך מספר לחיצות שהוגדרו מראש, אתה יכול לשלוף כל נתון שתרצה לנוחותך המירבית ולעקוב בצורה רציפה אחרי תקשורת עם לקוח, עם ספקים ועוד.

ואיזה דברים נעשים אוטומטית? כמעט הכל! למשל חישוב תשלום ללקוח, יצירת דוח מפורט ושליחתו, מסרים אוטומטיים ללקוחות מתעניינים או לאנשים שנרשמו לקבל תור ועוד. הכל בלחיצת כפתור בודדת. 

זה בעיקר מתאים לעסקים שיש להם יותר מ-3 עובדים וצריכים כלי ניהול שיעזור להם להיות בבקרה על תהליכים שונים ועל שליפת נתונים אחידה, או כאלה שנותנים שירותים מתמשכים ללקוחות וצריכים מערכת שתנהל להם את הפניות בצורה אפקטיבית".

מערכת עם ממשק פשוט מחליפה את כל ההתעסקות עם מסמכים ומנהלת נתונים לנוחות העסק.

נחמד. אז זה בעצם כבר יוצא מגבולות האקסל אם זה עוזר לי להתנהל מול לקוחות, לא?

"בדיוק. המערכת מאוד מסייעת בעבודה ובארגון הנתונים מצד בעל העסק והעובדים, אבל היא גם ממש מפשטת את העבודה מול הלקוחות עצמם. 

המערכת יודעת באופן אוטומטי להתחבר לטפסי לידים שדרכם אנשים משאירים פניות, למשל באתר שלך או בקמפיינים שאתה מריץ. יש לה סורק אימיילים שמכניס אותו לטבלה ומנהל אותו דרכה – יכול לשלוח בתפוצה הודעה או מידע ועוד.

תחשוב איזה נוח עבור לקוח שבדיוק נרשם לפרטים, לקבל הודעה באופן מיידי שפרטיו נקלטו ומה צריך לעשות הלאה. במקום שיחכה לטלפון ממך, ישכח מה הוא רצה וסתם יגזול זמן לשניכם – שליחה אוטומטית של מסמכים יכולה להחליף חצי מההתנהלות מולו. הכי יעיל שיש.

אפשר גם לצרף לכרטיס הלקוח מעקב טיפול, מי דיבר איתו, באיזה הקשר ומתי. לקשר חשבוניות ומסמכים וכך לעדכן אותו בכל הפרטים שרלוונטיים עבורו. זה מאפשר שקיפות גבוהה ומיידית מול הלקוח, בלי להמתין שעות בטלפון, בלחיצת כפתור כל המידע גלוי ומועבר ללקוח כך ששביעות הרצון שלו גבוהה יותר".

בתמונה: מערכת ניהול שפיתח אחיעד קלישר ללקוחות.

אהה, אני מכיר מערכות של ניהול לקוחות, CRM זה נקרא, לא? נשמע די אותו דבר…

"אכן מדובר בניהול מבוסס מערכת CRM. אבל תוכנה כזאת אתה באמת יכול לקבל בעוד עשרות מקומות אחרים. הדגש העיקרי הוא באמת עניין ההתאמה האישית. רוב התוכנות לניהול עסק הן לפי תחומים, יש תוכנות שמתאימות לרופאים, למשרדי רואי חשבון וכן הלאה. אבל אין תוכנה שמותאמת לך אישית, לכל הצרכים של העסק שלך ולפי התהליכים הייחודיים שקורים ספציפית אצלך. 

הרי אין טעם שתשלם באופן חודשי על מערכת שלא מתאימה 100% לצרכים שלך. בסופו של דבר, במקום להסתבך עם קבצים ותיקיות אתה תסתבך עם המערכת. 

למשל, היה לנו לקוח עם מרפאה של מטפלים פסיכולוגיים שהיו מגיעים לבית הלקוח. היה צריך להתאים את המערכת לשיטות העבודה הייחודיות שלהם, לעקוב אחרי מיקומי ומועדי הפגישות, לתעד את התכנים של כל פגישה, לאפשר לכמה מטפלים לעבוד שבאופן מתואם בלייב ועוד.

בנינו עבורם מערכת מותאמת אישית שעוקבת אחרי הלקוח ואחרי התהליך הטיפולי משלב הפניה, דרך כל המגעים הטיפוליים ועד חישוב הגביה ושליחת החשבוניות בסוף החודש. בנוסף לכך חלק מהמטפלים היו שכירים וחלק פרילנסרים, והיה צריך לשלב מיקום בכרטיס העובד – כך שהם היו מעדכנים בלייב איפה ומתי הם נכנסים ויוצאים מהטיפול. 

פיתחנו למערכת גם מנגנון שלם של חישוב תשלום לפסיכולוג לפי סוגי הטיפולים שביצע, והכל היה באופן אוטומטי לחלוטין, בלי למלא נתונים באקסל ובלי לדווח לאיזו פקידה ולהסתכן שדברים יפלו בין הכיסאות. 

כל המידע הטיפולי אורגן בכרטיסי מטופלים מפורטים וכל המידע הארגוני אורגן בדוחות מפורטים שמאפשרים שליטה מקסימלית בעסק. אנחנו מציעים את השירות הזה משלב האפיון ועד להפעלה כולל מענה רציף לפיתוחים חדשים או תפעול תקלות. 

הייחודיות כאן היא חיבור בין כמה כלים שונים כמו אקסלים, מיילים וניהול חשבוניות – במערכת חכמה אחת. זאת אומרת שיש מערכת בסיס שעליה אנחנו מלבישים פיצ'רים מותאמים לעסק שלך, ממש לפי צורך.

בתמונה: פיצ'ר יומן עסקי במערכת הניהול של 'אפקטיב', פתרונות אוטומציה לייעול עסקים.

רוצה לשמוע על מערכת האוטומציות שאחיעד קלישר יכול לבנות בהתאמה אישית עבור העסק שלך? השאר פרטים

אפשר גם לשלב כלים של מעקב ובקרה. למשל מזכירה במשרד עורכי דין ממלאת פרטים של לקוח בכרטיסייה ושוכחת לעדכן את מספר הטלפון שלו, המערכת תקפיץ לה חלון התראה שצריך למלא את המידע לפני סיום מילוי הכרטיסייה, ככה מוודאים ששום פרט לא נשכח וזה פותר המון בעיות שיתגלו בדיעבד.

יש גם פיצ'ר של ניהול מלאי מוצרים. למשל מכון יופי שמעניק טיפולים ובמקביל מוכר מוצרים קוסמטיים, רישום המלאי מתעדכן אוטומטית כשנמכר מוצר מסוים. או במרפאות, רופא יכול לעדכן במערכת איזה מטופל קיבל איזה קרם או תרופה ובאיזו כמות. המערכת מעדכנת את המלאי ויכולה להתריע כשצריך לבצע הזמנה חדשה. 

יש אפילו תבניות אוטומטיות שניתן בעזרתן ליצור קשר עם הלקוחות, הכל מתוך המערכת. דרך סמסים, מיילים, וואטסאפ. למשל להזכיר למטופל בסמס ערב לפני שנקבע לו טיפול, או לשלוח הצעת מחיר במייל בסיום פגישה עם לקוח ואפילו להפיק חשבונית. אוטומציה היא דבר מאוד נוח, מסודר וכמובן פותר בעיות".

יפה. אז גם ניהול העסק, גם ניהול הלקוחות וגם ניהול העובדים, עוד משהו שפספסתי?

"בסופו של יום, האוטומציה חוסכת המון כסף, פשוט ככה. לקוחות מספרים ששילוב של דוחות במערכת חסך להם שעות של עבודה פקידותית בעסק! עבודה ארגונית שלוקחת 3 דקות ועושים אותה 20-30 פעמים ביום, בסוף מצטברת לשעתיים. דוח אחד שבנינו ללקוח במערכת חסך לו 4 שעות עבודה של כל פקיד בחברה. 

זה תפוקה ששווה כסף לעסק! לקוח אחר היה ארגון פיננסי שהעסיק 44 פקידות, אחרי שנה וחצי עם מערכת אוטומטית העבודה כל כך התייעלה שהם ירדו ל-4 פקידות בלבד, חסכון אדיר! המערכת כללה מערכת טפסים שהלקוחות היו יכולים לגשת אליה עם קוד אישי באופן אוטומטי, בלי שום פקידה שתתווך באמצע. 

במקרה הזה המערכת לגמרי שינתה את המודל העסקי, מפשיטת רגל הם הפכו לרווחיים והגדילו מחזור הכנסות ב-20%! אין מה לומר, חסכון של זמן והפיכת תהליכים לאוטומטיים שווה לעסק הרבה יותר מנוחות, סדר וארגון".

אני רוצה להבין, הכל הולך להיות אוטומטי? ואם אני לגמרי טכנופוב אני עדיין אסתדר עם המערכת?

"לגמרי ככה. הממשק מאוד נגיש, פשוט כי אנחנו מעצבים את 'אפקטיב' לנוחותך! זה הבדל בין 'תוכנת מדף' סטנדרטית ובין מערכת שנבנית כפתור-כפתור לפי הצרכים שלך. 

וזה אפילו לא החלק הכי טוב. בסופו של דבר, עסק הוא דבר מאוד דינאמי ומשתנה – בעיקר כשהוא הופך חצי אוטומטי וכל העבודה שלו מתייעלת. אז גם לאחר בניית המערכת יש לפעמים צורך בהתאמות ושינויים. 

כאן מגיע השירות שאנחנו נותנים בתחזוקה המערכת, הוספת דברים לפי רצונך, מענה זמין בוואטסאפ לבקשות פשוטות. אתה לא צריך לחכות שעה בטלפון למוקד תמיכה או לנסות לברר בעצמך באינטרנט ולהסתבך עוד יותר. אנחנו שם בשבילך.

רוצה להכניס מוצר חדש לכרטיס של הלקוח? אנחנו נסביר לך איך. רוצה לדעת איך להגיע מהכרטיס של הייעוץ הרפואי לכרטיס המטופל האישי של כל אחד ברשימה? נשלח תמונת מסך שמראה לך איפה הכפתור. רוצה להוסיף עוד דוח במקום שנתי שיהיה גם חודשי? לגמרי אפשרי. 

אפשר גם להתאים את השפה של התוכנה לפי עובד, ערבית, אנגלית, רוסית, ערבית. ממש בהתאמה אישית.

לא רק זה, כל המערכת יושבת 100% על שרת אינטרנטי, מה שנקרא 'ענן', ככה שאתה יכול לגשת אליה מכל מחשב ומכל מכשיר בלי שום צורך בהורדה והתקנה. נוחות מירבית בקיצור".

רגע, אבל אם הכל על שרת באינטרנט, כלומר בענן - זה לא בעייתי מבחינת אבטחת מידע של העסק?!

"המערכת בטוחה לחלוטין! כמו שאמרתי, פיתחתי מערכות למרפאות והן עומדות בסטנדרטים הכי גבוהים של אבטחת מידע. המערכות שלי הן עם תקן כפול – אחד רגיל, כמו שכל עסק צריך, תקן שישמור על הנתונים הפיננסיים שלו והנתונים האישיים של העובדים והלקוחות. התקן השני הוא הרפואי, כזה ששומר על חיסיון המטופלים בצורה הכי גבוהה.

כשהלקוחות שלך מרוצים, העסק שלך עובד יותר! למשל אחד הלקוחות שלי, רופא מנהל מרפאה שבעבר שקל לסגור את העסק מרוב הסרבול שהיה לו, שהוביל לכך שלא הצליח להיות רווחי. 

המערכת שבניתי לו הפכה את העבודה השחורה לאוטומטית – במקום להעסיק פקידה שתשב שעות עם המטופלים בטלפון על טופס מורכב, המטופל היה ממלא בעצמו בזמן שנוח לו וכך חוסך המון זמן לשני הצדדים. 

היום העסק שלו מרוויח מעולה, מאוד יעיל, הוא גייס רופאים ומטפלים שעובדים תחתיו כשהוא בכלל עושה דוקטורט בקוסטה ריקה, מפתח טיפולים חדשניים. והכל בזכות השינוי למערכת אוטומטית לעסק, מדהים, הא?"

המערכות בנויות עם תקן כפול של אבטחת מידע - העסקי הרגיל והרפואי.

יפה, אז מה צריך לעשות כדי שתבנה לי מערכת ניהול אוטומטית ותוציא את העסק שלי מהברוך?

"הדבר הראשון שנעשה הוא תיאום של פגישת מיפוי ותכנון ראשוניים. בה נוכל לראות מה הנתונים הקיימים שצריך לארגן, איזה נתונים עוד צריך ומה החישובים שרוצים לקבל – דוחות, פעולות, איך נראים כרטיסי הלקוחות וכן הלאה.

בהמשך נבנה את מערכת הניהול ונוסיף עליה פיצ'רים לפי הצורך של העסק שלך. אחרי כמה חודשים של פעילות עם איסוף הנתונים, יהיה אפשר להצליב מידע ולהפיק דוחות, למשל גביה חודשית, אפקטיביות של עובדים, ניתוחים שונים, דוחות חכמים. כל מה שיכול לגרום לעסק להתייעל ולהיות אפקטיבי יותר.

ככה תוכל לדעת דברים מהרגע להרגע – במקום לעשות אקסל וניתוח של שעה, יהיו לך תהליכים אוטומטיים שיפטרו אותך מעבודה טכנית מייגעת ומשעות לא יעילות של עובדים. דברים יזוזו לבד בלי שתצטרך לפקח עליהם, כדי לוודא ששום דבר לא מתפספס. תוכל לעבוד פחות, להרוויח יותר, לתת מענה יותר רחב ללקוחות ולשמר אותם, להשיג לקוחות חדשים, להרוויח יותר, ובקיצור – לקחת את העסק שלך קדימה!"

רוצה לשמוע על מערכת האוטומציות שאחיעד קלישר יכול לבנות בהתאמה אישית עבור העסק שלך? השאר פרטים

כתבות דומות

"שנים שנאתי למכור ועכשיו זה הדבר האהוב עליי בעסק!"

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »

לנצח את הלו"ז ולהגדיל רווחים בעסק

בעלי עסקים קטנים ובינוניים – דמיינו שהייתם קמים בבוקר ומישהו אחר היה עושה את כל מה שאתם לא אוהבים לעשות בעסק. כמה זמן היה מתפנה לכם? כמה עוד כסף הייתם מרוויחים? זה מה שמציעה ז'קלין עם שירותי "וי אופיס": מזכירה אישית בשלט רחוק בסגנון 'הכל כלול' – רק שהתשלום הוא לפי עבודה בלבד. יצאנו לשמוע עוד על השירות החדשני שבעלי עסקים לא מכירים

לכתבה »

״אם אתה לא מרוצה, אל תשלם לי״: יועץ המשכנתא הותיק שחוסך 150,000 ש״ח בממוצע בכל תיק.

יועץ משכנתא ? כדאי? האנשים שחוסכים לנו התרוצצות, חוסכים לנו בדיקות חוסכים לנו את הצורך להתעמק בחישובים, במימונים והכי חשוב – אם הם טובים הם גם ידעו לחסוך לנו עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים במשכנתא. מאות יועצי משכנתאות עובדים קשה כדי להשיג תנאי משכנתא טובים עבור אזרחי ישראל, שנאלצים לקנות דירה באחת המדינות היקרות בעולם. אך מצד שני, לא כל היועצים מצליחים להשיג את אותן תוצאות (אם בכלל). יצאנו לבדוק איך לבחור יועץ משכנתא שמסוגל לחסוך לנו 100-150 אלף שקלים בקלות, מה גילינו? בכתבה המלאה.

לכתבה »

מהן טכניקות הניהול של קוקה קולה, IBM ומרצדס שבזכותן בעלי חברות בישראל הגדילו ב-30% את הרווח השנתי?

בזמן שרוב בעלי עסקים בינוניים וגדולים עדיין מלקקים את הפצעים מהקורונה, יש מי שמצאו את שיטת ה-12K לניהול עסקי והצליחו להגדיל מחזורי רווח שנתיים ב-30% (כן, גם בתקופת המשבר), לשים בחסכון מאות אלפי ש"ח בשנה ולקחת יותר ימי חופש כשהעסק דופק כמו שעון שוויצרי בזמן שהם בכלל לא מגיעים למשרד. חקרנו את מנש שערי, יועץ עסקי בכיר, כיצד השיטה עובדת, האם היא מתאימה לכל בעל חברה ולמה לעזאזל הוא מבטיח עבורה 100% החזר כספי?

לכתבה »

כתבות דומות

"שנים שנאתי למכור ועכשיו זה הדבר האהוב עליי בעסק!"

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »

לנצח את הלו"ז ולהגדיל רווחים בעסק

בעלי עסקים קטנים ובינוניים – דמיינו שהייתם קמים בבוקר ומישהו אחר היה עושה את כל מה שאתם לא אוהבים לעשות בעסק. כמה זמן היה מתפנה לכם? כמה עוד כסף הייתם מרוויחים? זה מה שמציעה ז'קלין עם שירותי "וי אופיס": מזכירה אישית בשלט רחוק בסגנון 'הכל כלול' – רק שהתשלום הוא לפי עבודה בלבד. יצאנו לשמוע עוד על השירות החדשני שבעלי עסקים לא מכירים

לכתבה »

״אם אתה לא מרוצה, אל תשלם לי״: יועץ המשכנתא הותיק שחוסך 150,000 ש״ח בממוצע בכל תיק.

יועץ משכנתא ? כדאי? האנשים שחוסכים לנו התרוצצות, חוסכים לנו בדיקות חוסכים לנו את הצורך להתעמק בחישובים, במימונים והכי חשוב – אם הם טובים הם גם ידעו לחסוך לנו עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים במשכנתא. מאות יועצי משכנתאות עובדים קשה כדי להשיג תנאי משכנתא טובים עבור אזרחי ישראל, שנאלצים לקנות דירה באחת המדינות היקרות בעולם. אך מצד שני, לא כל היועצים מצליחים להשיג את אותן תוצאות (אם בכלל). יצאנו לבדוק איך לבחור יועץ משכנתא שמסוגל לחסוך לנו 100-150 אלף שקלים בקלות, מה גילינו? בכתבה המלאה.

לכתבה »

מהן טכניקות הניהול של קוקה קולה, IBM ומרצדס שבזכותן בעלי חברות בישראל הגדילו ב-30% את הרווח השנתי?

בזמן שרוב בעלי עסקים בינוניים וגדולים עדיין מלקקים את הפצעים מהקורונה, יש מי שמצאו את שיטת ה-12K לניהול עסקי והצליחו להגדיל מחזורי רווח שנתיים ב-30% (כן, גם בתקופת המשבר), לשים בחסכון מאות אלפי ש"ח בשנה ולקחת יותר ימי חופש כשהעסק דופק כמו שעון שוויצרי בזמן שהם בכלל לא מגיעים למשרד. חקרנו את מנש שערי, יועץ עסקי בכיר, כיצד השיטה עובדת, האם היא מתאימה לכל בעל חברה ולמה לעזאזל הוא מבטיח עבורה 100% החזר כספי?

לכתבה »