תרבות

"לקבל דיל של 5,000 זקיקי שיער יותר ובחצי מחיר!" - איך משיגים השתלת שיער משתלמת אצל המומחים בטורקיה בלי לקום מהספה?

שאף אחד לא יסובב לכם את הראש – השתלות שיער בטורקיה הן לא מה שחשבתם. היום אפשר לקבל אבחון היברידי, ייעוץ מרחוק ופינוקים במלונות 5 כוכבים בחו"ל בדרך לבלורית שהופכת כל מתקרח ממוצע לגבר נחשק. יצאנו לבדוק מהי הרשת המחתרתית המדוברת היום ואיך אפשר להשיג דרכה "דילי זהב" עם 50-70% הנחה בזמן שמקבלים שירות 'הכל כלול' אצל המומחים המובחרים בטורקיה?

מור משרקי  18.10.21 // 10:30

"שמעתי את כל הסיפורים הכי מזוויעים על השתלות שיער בטורקיה," מספר אביעד, בן 29 מפתח תקווה, "ולא הייתי מוכן להסתכן. חברים שלי שהתכתבו עם כלבויניקים שסידרו להם השתלות בזול בסוף יצאו הכי מופסדים שיש. אבל אז מצאתי את הרשת המחתרתית ששינתה את כל התמונה מבחינתי, זה היה נס!"

במציאות של היום, כשישראל היא מהמדינות המובילה בעולם באחוז ההתקרחויות בגיל צעיר אצל גברים, הביקוש להשתלות שיער מרקיע שחקים. הבעיה? בזמן שהרפואה המתקדמת עוד לא הגיעה לארץ, הטורקים מחזיקים את הטכנולוגיות ואת הניסיון כדי להגיע לתוצאות השתלה שנראות כמו שיער טבעי לחלוטין וישראלים רבים מסתבכים עם ארגון הפרוצדורה הרפואית בארץ זרה באופן מקצועי.

"מה שאני רואה סביבי כבר שנים זה בחורים בגילאי 19, 20 ואפילו 35 שכל הביטחון העצמי שלהם מתרסק על התקרחות," מספר אסף אליאסי (33) והבעלים של 'אסתטיקל', הרשת המחתרתית ל"דילי זהב" בעולם השתלות השיער, "מה שהם לא יודעים – זה שהיום אפשר לפתור את זה בקלות כמעט מצחיקה…"

בתמונה: לפני ואחרי של מי שביצע השתלת שיער מקצועית דרך 'אסתטיקל'

אני אגיד לך בכנות, השתלת שיער נשמע כמו חתיכת פרוצדורה, לא שווה כבר להשלים עם ההתקרחות?

"תכל'ס? אתה אף פעם לא יכול להשלים עם משהו שמוריד לך את הביטחון. זה תמיד יציק, תמיד יטריד, תמיד יהיה הנקודה הרגישה וגם אם החבר'ה יתבדחו על זה בקלילות – אותך זה אף פעם לא באמת יצחיק.

זה פוגע בהצלחה שלך עם בנות, זה פוגע בהצגה מול בכירים בעבודה, זה שם וזה בולט לעין ואי אפשר לפספס את זה. פתאום מביך להיפגש עם אנשים שהכירו אותך פעם עם שיער ועכשיו בקושי מזהים. אתה מתבייש להצטלם מכל מיני זוויות כי ההתקרחות מתחילה לבלוט… לא נעים.

איך אמר לי פעם מישהו: אתה במשך שנים מסתכל מול המראה וכל יום המפרצים גדולים, וככל שהמפרצים גדולים יותר כך הביטחון שלך יורד. מיליוני גברים כבר הבינו שזה לא שווה את זה. עדיף לבצע השתלת שיער בתהליך פשוט ומהיר כמו שכולם עושים ולהרגיש בנוח כל החיים. להוריד דאגה אחת מעל הראש".

אוקיי, אבל גם אם אני מתעניין בהשתלות שיער, למה כולם מדברים על טורקיה, מה כבר יש שם?

"בוא נתחיל מזה שזאת מדינת השתלות השיער הכי גדולה בעולם! בתור ישראלים אנחנו נוטים לראות את טורקיה כיעד זול של מלונות להתפנק בהם בקיץ. אבל האמת היא שבעיני כל העולם, טורקיה מחזיקה את כל הטכנולוגיות הכי מתקדמות בהשתלת שיער כולל רופאים עם שם עולמי שהתמחו שם במיוחד בתחום זה.

אם בעבר היו עושים קעקועים של נקודות על הקרקפת כדי לדמות שיער, או מנתחים ומוציאים פרוסת שיער כדי להשתיל אותה באמצע הראש, היום השיטות הרבה יותר מתקדמות והתוצאות הן בהתאם. רק בטורקיה תקבל את האיכות שהיית רוצה להסתובב איתה על הראש אחר כך – וזה גם זול באופן משמעותי".

מה שלימדו אותי זה שאם זה זול - זה לא איכותי, איך העניין הזה מסתדר עם השתלות שיער בטורקיה?

"המטבע בטורקיה מאוד זול באופן יחסי לשקל, ככה שכמו שמלונות היוקרה שתלך אליהם לחופשת הכל כלול בקיץ יהיו זולים מכל מלון סוג ד' פה בישראל – ככה גם השתלות השיער היוקרתיות אצל טובי המומחים יעלו לך ב-60% פחות מכל הליך שתעשה פה בישראל.

האיכות קריטית. אנשים פוחדים שייצא להם כמו ראש של בובת פלסטיק, קווצות שיער מרווחות מדי ושכולם יידעו שהם עשו השתלה. האמת היא שאם אני אראה לך תמונות של אנשים שעשו השתלות שיער בטורקיה אתה לא תאמין – זה נראה כאילו הם לא התקרחו מעולם.

ברגע שהולכים על בתי חולים מוכרים ועל רופאים שעשו השתלות שיער לכל הסלבריטאים הכי הכי, אפשר להיות בטוחים שגם לך הם יוציאו תוצאה מושלמת. החברות שאנחנו עובדים איתם בטורקיה הן כאלה שעשו השתלות לכל המי ומי בכדורגל ובעסקים, כמו בלה בלה. הם לא יפשלו לך, אין סיכוי כזה בעולם".

תהליך השתלת השיער

אוקיי, יותר מרגיע. אבל איך עובדת הפרוצדורה עצמה, זה עדיין הליך ניתוחי מורכב כזה, לא?

"אני יכול להבטיח לך שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. בקצרה, השיטות המובילות היום בטורקיה מבוססות על השתלת זקיקי שיער שמשיגים מ'איזור תורם' אחר בגוף שלך. לרוב, עורף או אחורי הקרקפת יכולים להיות מצע עשיר לזקיקי שיער, ואותם משתילים באיזורי ההתקרחות בפיזור טבעי ככל האפשר.

מדובר בתהליך של 6 שעות בממוצע שבהן הראש שלך מקבל שתילי שיער, שהם טבעיים לגמרי כי הם לגמרי שלך, כדי שהקרקפת תוכל להצמיח בחזרה שיער סמיך ועשיר ולהחזיר לך את הבלורית. זה תהליך של פעם אחת שאתה עושה ויוצא עם שיער טבעי ועם הביטחון העצמי שלך בחזרה – לאורך כל החיים…"

אוקיי ואם אני באמת רוצה לסגור השתלת שיער בטורקיה, יש ד"ר כזה וד"ר כזה, איך אדע מי הכי טוב?

"זאת נקודה חשובה. הרבה ישראלים היום רודפים אחרי מחירים זולים או כל מיני הבטחות שווא. גם מי שהולך על העניין ברצינות והולך רק עם המלצות של אחרים – במקרים רבים בסוף נדפק. למה? כמה סיבות:

רוב המקומות שמציעים השתלות שיער בטורקיה יכווינו לדוקטור אחד בלבד שהם הפכו אותו למותג. אז בסדר, יכול להיות שהדוקטור הזה הוא מצוין – אבל אתה חושב שהוא זה שמטפל בעצמו בכל אלפי האנשים שמכווינים אליו? ממש לא. 

הם משתמשים בשם שלו כדי למכור ובסופו של דבר מי שמנתח לך את הראש זה הטכנאים שהם המתמחים שלו. זה חשוב כי בהרבה מקרים אתה בא ומשלם יותר כסף על הטיפול הממותג ואחרי ההרדמה מביאים לך מנתח מתחיל שבפועל עלול לעשות הרבה טעויות הרות אסון ולך לא יהיה מושג. 

איזה טעויות למשל? הוא יכול לפזר את זקיקי השיער בצורה לא מקצועית ואתה תיראה כמו קישקשתא עם שיער א-סימטרי ועם התקרחויות. חשוב לדעת שהעברת זקיקים באיכות גבוהה לאזור הדרוש היא מה שתקבע את קליטת השיער החדש – עבודה לא מקצועית בחלק הזה תשאיר תוצאה מביכה על הראש וחבל. 

בנוסף, עבודה לא זהירה של הטכנאי גם יכולה לפגום באזור התורם, לצלק את הקרקפת ולגרום למיליון תקלות שתגלה רק בדיעבד. 

אצל רופא מוסמך שעבר עשרות אלפי השתלות שיער זה פשוט לא יקרה, אבל ברוב המקומות לא יבטיחו לך כזה דבר – ישתמשו בשם של הד"ר כדי למשוך אותך פנימה ואז ברגע האמת בטורקיה, בלי שום השגחה ופיקוח, יכניסו לך מתמחה שברגע אחד קטן יכול לחרב לך את כל העסק".

וואלה, נשמע מפחיד. אז מה אני אמור לעשות כדי לוודא שרק רופא מומחה ישתיל לי את השיער?!

"המלצה ראשונה שלי – לא לסמוך על מי שמוכר לך ד"ר אחד ויחיד. תמיד תברר עוד אפשרויות. אל תאמין להבטחות ותברר בעצמך. זה כנראה מה שהיית עושה ברכישה של כל דבר אחר.

תחשוב על זה, כשאתה רוצה לקנות רכב מה אתה עושה? בודק את הדגמים המובילים, משווה מחירים, מברר על הסוכנות הכי בטוחה ואמינה. רק ככה תקבל תמורה הולמת למחיר כדי שבסופו של דבר הרכב ישרת אותך לאורך זמן.

אז למה לא לעשות את זה בהשתלת שיער? למה לא לעשות השוואת מחירים בין המותגים הכי גדולים ולוודא שאתה מקבל את הטיפול המדויק שמתאים לך ומאיש המקצוע הכי טוב? 

בדיוק בגלל זה 'אסתטיקל' נחשבת פורצת דרך בתחומה – היא שוברת את המונופול של הרופאים הבודדים ושל כל מבטיחי ההבטחות שמחפשים לסחוט ממך כסף, ופותחת לגבר הישראלי מגוון רחב של דוקטורים שנבחרו בפינצטה מ-5 בתי החולים המובילים בטורקיה, כדי שאתה תהיה עם השליטה בידיים. 

זה אומר שאחרי שיחת ייעוץ ובירור אחת אתה יכול לבחור מה 'דיל הזהב' שמתאים לך, בלי להתפשר על איכות הטיפול, אחרי שביצעת החלטה מושכלת, קראת ביקורות של משתמשים אמיתיים וקיבלת את ההצעה הכי משתלמת מכמה רופאים שונים, כדי להשוות מחירים. ככה אתה מגיע לטורקיה בראש שקט ויודע שתקבל את הכי טוב שיש".

אבל רגע, איך בעצם אני סוגר דיל משתלם בטורקיה אם אני נמצא בארץ, זה לא מבולגן לתקשר מרחוק?

"אז זה היופי! אתה לא צריך לתקשר עם אף אחד בחו"ל, ממש לא. יש לך איש קשר, יועץ מקצועי מטעם אסתטיקל, והוא בקשר יומיומי עם כל המרפאות הנבחרות והדוקטורים בטורקיה ולכן יכול לקבל מהם תשובות מיידיות. 

הוא מתאים לך את הטיפול שאתה צריך ועושה לך אבחון היברידי מרחוק – אתה לא צריך לקום מהספה וכבר יש לך תוכנית טיפול סגורה עם כמה אופציות לבחירתך. אבל זה לא נגמר שם, כי גם אחרי שתיאמת טיפול, הוא לא משאיר לך שום קצה פתוח או שאלה לא סגורה.

הוא נותן לך מענה על כל צורך, דואג לצרכים שלך מא' עד ת'. ממש האוזן הקשבת שלך בתהליך. הוא גם זה שמסדר לך את הדיל מול בתי החולים, מתאם לך טיסות ומלונות מתאימים לדרישות שלך ולא נותן לך להסתבך עם שום דבר. 

זה מגיע לרמה שהוא מתאם לך שירות הסעות VIP שמוביל אותך משדה התעופה למלון, ואז לבית החולים ובחזרה. אתה טס כשיש לך ידע ברור מאוד מה הולך לקרות איתך בכל שלב, 0 סיבוכים".

"היועץ דואג לך להכל מא' ועד ת', הוא יענה לך על כל השאלות - איתו אתה לא לבד בתהליך".

אוקיי אז הוא דואג לי לכל התהליך מהארץ, אבל מה קורה כשאני מגיע לטורקיה, מי דואג לי?!

"אז בחלק מהמקרים יש אפשרות שהיועץ יתלווה אליך לחו"ל, ממש יישב איתך בטיסה וילך איתך יד ביד עד המרפאה. אבל האמת היא שרוב הישראלים שמגיעים דרכנו מקבלים את פרטי הקשר של ד"ר ישראלית שעובדת בטורקיה עם בתי החולים הנבחרים של אסתטיקל ודוברת עברית, והיא דואגת להם להכל.

יש גם אפשרות בזמן הפרוצדורה הרפואית עצמה לקבל שירותי תרגום לעברית באופן מקוון, או לקבל מתרגמת נוכחת שתהיה בתקשורת עם הצוות הרפואי הטורקי. בשורה התחתונה, יש לך את הביטחון ואת השליטה המלאה בסיטואציה. אתה עובר את ההשתלה כמו מלך ונשאר מבסוט עד הגג.

לא סתם אני אומר כמו מלך, אגב. 'דיל הזהב' שאסתטיקל מסדרת לך הוא בסגנון 'הכל כלול' – טיסות, שהות במלונות 5 כוכבים מהיוקרתיים שבטורקיה, אוכל, הסעות לבית המלון ובחזרה, כל הבדיקות האפשריות וזמינות 24/7 של הצוות הרפואי. 

בהיבט החווייתי אפשר לשלב בדילים גם סיורים מודרכים ולטיולים בקבוצות אם אתה בא עם כמה חברים. זאת חופשה בחו"ל לכל דבר – רק שבמקום לחזור לארץ בלי כלום, אתה חוזר עם ראש מלא בשיער. 

ונוסף על כל זה, גם כשחוזרים לארץ אתה נמצא בפיקוח של מומחה שבודק שהשתלים נקלטו היטב ואפילו מקבל ערכת טיפול משלימה שדואגת לחזק אותם. לא יספרו לך את זה, אבל זה טיפול שכל מי שעבר השתלה צריך לעשות והולך לשלם עליו בין 2,800 ל-3,200 ש"ח, כשאתה מקבל אותו בחינם כחלק מהדיל".

"אתה מקבל 'הכל כלול' באסתטיקל - הסעות ואירוח במלונות 5 כוכבים בטורקיה, ואפילו ערכת טיפול משלימה לאחר החזרה לארץ".

וואלה, שווה. אז מה אני עושה כדי למצוא לי "דיל זהב" להשתלת שיער יוקרתית בטורקיה?

"יפה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור אתנו קשר ואחד מיועצי אסתטיקל יחזור אליך לתיאום אבחון היברידי. משם תקבל רשימת הצעות שנסדר לך במיוחד לפי התקציב וההעדפות שלך, כך שתוכל לבצע גם השוואת מחירים ולקרוא ביקורות על כל דוקטור כדי לוודא שאתה מקבל את מה שהכי נראה לך.

לאחר מכן נתאם תאריכים להשתלה ונסדר לך את 'דיל הזהב' יחד עם טיסות, מלונות והסעות. זה המקום להזכיר שבגלל שאסתטיקל נמצאת בקשר מתמיד עם מוסדות גדולים בטורקיה שעוסקים בכל תחומי האסתטיקה, אנחנו גם נותנים מענה מיוחד של שירות 'All in one' גם לקמטים, שיניים, משקל כבד ועוד.

כל פרוצדורה אסתטית שבארץ עולה עשרות אלפי ש"ח, אפשר למצוא בטורקיה אצל טובי הרופאים בעולם ובמחירים ללא תחרות של 50-70% פחות. טיול אחד לחו"ל ואתה חוזר בנאדם חדש, עם שיער שופע, עם חיוך מיליון דולר, עם גוף חטוב ובעיקר – עם ביטחון עצמי בשמיים".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »