בריאות

מדינת ה"זול" ששבתה את הישראלים עם טיפולי שיניים אסתטיים ב-50%-70% מהמחיר אצל מומחים עם שם עולמי

זה לא רק "דור האינסטגרם", בימינו כל אחד היה שמח לשדרג את מה שהכי בולט במראה שלו: החיוך. החל מהלבנה מושלמת, דרך ציפויי שיניים ועד להשתלות לסת שלמות, טיפולי השיניים האסתטיים פופולריים למרות העובדה שצריך לשבור חסכונות בשבילם. בדקנו כיצד ניתן לסדר את החיוך בלי להתפשר על איכות הטיפול ובמחירים מצחיקים ומצאנו את הרשת המחתרתית שישראלים חייבים להכיר

מור משרקי 18.10.21 // 15:30

"אבסורד! ביררתי לא מזמן כמה יעלה לי טיפול אסתטי בשיניים וכל ההצעות שקיבלתי היו סביב 80-120,000 ש"ח לטיפול!" כך מספרת רונית (41) מירושלים, "עכשיו אני מבינה למה אנשים לוקחים הלוואות, ממשכנים חסכונות, אפילו שוברים כספי פנסיה, רק כדי לסדר לעצמם את החיוך, ואחר כך לא מסוגלים לחייך בכלל…"

שיניים עקומות, צהובות, שבורות או לא אחידות יכולות להשפיע בקלות על מראה חיצוני של אדם. החיוך שלנו הוא אחד מהדברים הראשונים ששמים לב אליהם במראה, שלא לדבר על העובדה שחיוך עם שיניים ישרות, לבנות ונקיות גם לרוב מעיד על בריאות חלל הפה ומונע מראש בעיות עששת ודלקות חניכיים.

"אנשים מזניחים את השיניים שלהם פשוט כי הם לא מסוגלים להוציא סכומי עתק על טיפולים כמו הלבנות, ציפויים והשתלות שיניים," מסביר אסף אליאסי, מייסד אסתטיקל – הרשת שמנגישה שירותים אסתטיים בחו"ל אצל מומחים עם שם עולמי,

"זה מתחיל מחבר'ה צעירים שמתרסק להם כל הביטחון על חיוך לא אסתטי ובקושי פותחים את הפה בחברה, ועד אנשים מבוגרים שמאבדים שיניים ואיתם גם את איכות החיים – אף אחד מהם לא יכול לשלם על טיפולי שיניים כך שההזנחה ממשיכה, לצד תחושות תמידיות של חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך".

בתמונה: לפני ואחרי השתלות שיניים בבית חולים יוקרתי בטורקיה.

אבל ידוע שטיפולי שיניים הם יקרים ומי שלא יכול להרשות לעצמו נדפק, מה כבר אפשר לחדש?

"אז היום כל מה שיקר בארץ – אפשר להשיג בחו"ל, בלי להתפשר על האיכות ובהרבה הרבה יותר זול. רואים את זה מצוין בעולם התיירות למשל. תרימי טלפון למלון סטנדרטי בארץ ותנסי לסגור חופשה, גם אם תנצלי קופון מפה והנחה משם, סופ"ש לזוג פלוס שניים לא יעלה לך פחות מ-1,500 ש"ח במקרה הטוב.

וזה בזמן שב-300$ (שיוצא הרבה פחות מ-1,500 ש"ח) את יכולה להשיג חופשת הכל כלול בטורקיה במלון 5 כוכבים, עם 3 ארוחות שף ביום, 2 בריכות, חוף פרטי ועיסוי שוודי לבחירתך. התיירות שם זולה יותר ועדיין איכותית והיום אנשים נוהרים לנפוש בטורקיה כי אין שום סיבה שמצדיקה את המחירים של המלונות בארץ.

עכשיו תחשבי על זה: למה לא לעשות את אותו הדבר בטיפולי שיניים אסתטיים שעולים בארץ עשרות ומאות אלפי שקלים? אם חופשה אפשר להשיג כל כך זול ועדיין באיכות גבוהה אפילו הרבה יותר מבארץ – למה שברפואה זה יהיה שונה?"

אי אפשר להשוות, אין על הרפואה בישראל, מי יודע איזה 'חתיאר' יטפל בי בטורקיה?!

"אז בואי אני אפתיע אותך. זה אולי תחום פחות מוכר מתיירות, אבל טורקיה היא מעוז עולמי של רפואה אסתטית. מכל העולם מגיעים מומחים דווקא לטורקיה, ולא רק בשיניים דרך אגב, גם בהשתלות שיער, בהמסת שומן, במילוי קמטים – כל פן אסתטי שתחשבי עליו, יש לו מומחים מובילים בטורקיה.

ולמה? כי זאת מדינה שמקדשת את התיירות על בסיס האסתטיקה הרפואית. סלבריטיז ואנשי עסקים מכל העולם מגיעים לטורקיה לעשות כל טיפול אפשרי שיוציא אותם מיליון דולר. זה רווח עד כדי כך שבתחום השיניים למשל, יש 5 בתי חולים רק באזור איסטנבול עם למעלה מ-130 דוקטורים שונים שהוסמכו בהלבנות, ציפויים והשתלות שיניים.

והאיכות לא נופלת מישראל, אפילו להיפך! לא רק שהמומחים למדו והוסמכו באנגליה, רוסיה, ארה"ב ועוד – הם מקבלים בטורקיה כל כך הרבה לקוחות מכל העולם – שהם משיגים ניסיון שאין בשום מקום אחר. נניח בשיניים, הם ראו את כל המצבים הבריאותיים וכל הסוגים ולכן יודעים להגיע לתוצאה מושלמת לכל אחד…"

אז בטורקיה אם הם כל כך מתקדמים, מומחים ואיכותיים, תסביר לי איך זה כל כך זול בעצם, מה הקאץ'?

"אין קאץ', רק היגיון פשוט: בארץ יש לך מיסוי ויוקר מחיה ככה שרופאים מומחים צריכים לדרוש הרבה יותר כסף על טיפולים אסתטיים, בהתאם כמובן לביקוש הגבוה. 

בטורקיה לעומת זאת, יש לך מומחים שיכולים לחיות ברמת חיים מצוינת בלי לדרוש סכומים מופקעים – וההיצע הרבה יותר רחב אז מתקיימת תחרות.

לא רק זה, בגלל שטורקיה כל כך מסתמכת על התיירות של הרפואה האסתטית, היא במיוחד מקדמת את התחום הזה ודואגת להנגיש אותו ככל האפשר לתיירים. 

ונקודה אחרונה, פערי המטבע בין טורקיה לשאר המדינות מאפשרות בכל מקרה להשיג את הטיפולים האסתטיים הכי טובים במחירי רצפה, או לפחות – לא במחירים המופקעים שיש בארץ. 

כך שבטורקיה זה לא באמת נחשב עד כדי כך זול, אבל מבחינתנו וביחס למה שיש בארץ, זה זול ברמת הבדיחה לעומת התוצאה המושלמת שמקבלים.

זה מגיע למצב שבמקום 100-120 אלף ש"ח, אתה יכול ב-30 אלף ש"ח לעשות מהפך, לקבל שתלי שיניים חדשים לגמרי כולל שדרוג ל'הוליווד-סמייל' שזה ציפויי זירקוניה בצבע לבן בוהק, ברמה של שחקני הוליווד".

בתמונה: טיפול "הוליווד-סמייל", חיוך הוליוודי, שמבצעים בבתי החולים המובילים בטורקיה.

וואלה, 30,000 ש"ח במקום 100,000 ש"ח זה באמת מטורף! אנשים באמת היו משלמים את זה?

"לגמרי, והאמת? אפשר להבין את זה. אני אגיד לך תכל'ס – היום הנראות זה הכל. זה הדימוי העצמי שלך, זה הביטחון שלך מול אחרים. כל פעם שתפתחי את הפה לדבר, שתחייכי מול המצלמה, גם אם אחרים לא ישימו לב לפגמים בשיניים – את יודעת שהם שם וזה אוכל אותך מבפנים.

אבל עזבי מראה חיצוני, יש כאן גם עניין חזק של בריאות דנטלית. הרי שיניים רקובות או שבורות הן פתח לדלקות חניכיים, לחורים ומה לא. פעם היו עוקרים שיניים חולות, אבל היום יש המון פתרונות הרבה פחות פולשניים – כמו השחזת החלק הפגום של השן והדבקת ציפוי, או שתלים שמתלבשים על שיניים קיימות.

זה גם מסדר את הפגם ופותר בעיה אורתודנטית של שיניים שהיו לא ישרות, וכמובן שמבחינה חיצונית השיניים נראות פרפקט, ככה שמשיגים שתי ציפורים במכה אחת. יש עוד מגוון רחב של טיפולים שלא מצריכים בכלל ניתוחים או הליך שהוא פולשני – כמו למשל גשר שקוף ליישור השיניים.

בתמונה: הגשר השקוף שיכול להשיג יישור שיניים ללא שום הליך פולשני, דרך המרפאות בטורקיה.

את כל הטכנולוגיות הדנטליות האלה, יחד עם המומחים שיודעים לעשות אותן בצורה מושלמת, תוכלי למצוא בטורקיה. זה מתאים גם למי שסתם מעוניין בהלבנה של שיניים, וגם למי שממש רוצה לעשות מהפך של כל הפה ולסדר לעצמו שתלים של שיניים ישרות ואחידות בכל הלסת מ-0. 

כל דבר שתרצי לעשות בשיניים שלך – יש בטורקיה, עם מגוון המומחים המובילים בעולם ועם מחירים מצחיקים שהם 50%-70% פחות מכל הצעת מחיר שתקבלי פה בארץ, כשיש לך שם שירות א' א' ברמה שפה בישראל פשוט לא מכירים".

אז מה שאתה אומר זה שאני צריכה לסדר לעצמי טיסה לטורקיה ולהתחיל לחפש מרפאות שיניים?

"בעיקרון כן, אבל יש מי שיכול לעשות בשבילך את כל ההתעסקות הזאת, וגם לדאוג שתקבלי את הטיפול הכי טוב אצל המומחה הכי מוביל. מרפאות שיניים יש במיליונים בטורקיה, באמת יש לך את הזמן להתחיל לברר עכשיו מה כל אחת יכולה לתת לך ואיפה תקבלי את הטיפול האיכותי עם הכי הרבה 'אקסטרות'?

סתם לדוגמה, דרך אסתטיקל את יכולה להשיג חבילה של הלבנת שיניים, ציפויי למינייט וסידור של 'הוליווד סמייל' במחיר מצחיק של 16,500 ש"ח לכל הפה! וזה כולל כל מיני ערכות טיפול וטיפוח שנותנים לך במרפאה כדי לשמר את התוצאה גם לעוד שנתיים שלוש קדימה.

היופי הוא שאנחנו נותנים למרפאות המומחים בטורקיה להתמקח עלייך ולנסות להציע לך כמה שיותר 'אקסטרות' בכמה שפחות כסף – כדי שתבחרי בהם לטיפול שלך. כמו שאמרתי, הם חיים על התיירות של האסתטיקה הרפואית ורגילים לתת תמיד את הכי טוב שיש למטופלים שלהם ולהילחם עליהם.

בארץ זה כמובן רחוק מזה אלף שנות אור. לא רק שתשלמי הון תועפות (וכבר ראיתי אנשים שהיו צריכים להלוות כסף מהילדים שלהם בשביל טיפולי שיניים, באמת עצוב) גם תזכי ליחס אדיש במקרה הטוב ומזלזל במקרה הרע. יגהצו לך את האשראי ולא יסתכלו עלייך שניה אחרי שהטיפול נגמר".

"רמת השירות בטורקיה היא כזאת שבארץ בכלל לא מכירים, במיוחד לא בתחום טיפולי השיניים האסתטיים".

כן השירות בישראל ממש לא משהו, אבל טורקיה זה רחוק, מה אם יהיו בעיות אחר כך, למי אני פונה?!

"שאלה מצוינת. אחד הדברים שמרתיעים אנשים מלנסוע לטורקיה לקבל טיפולי שיניים אסתטיים, גם כשהם יודעים שבאיכות ובמחיר הם יכולים להשיג הרבה יותר טוב – זה העניין הזה. טורקיה היא בכל זאת ארץ זרה, אין שם דוברי עברית ואפילו דוברי אנגלית לא תמיד יש. 

אז הפחד הוא לגיטימי: אני אגיע לשם ומה יקרה? או מה אם אני לא אהיה מרוצה מהתוצאה? או מה אם יתעוררו בעיות כלשהן, מה אמורים לעשות? כשהכל בארץ את יודעת למי לפנות, את אפילו יכולה לתבוע את הרופא אם צריך. אבל בטורקיה – איך זה עובד?

אז בדיוק בשביל זה יש לך מטעם אסתטיקל איש קשר ישראלי שהוא זה שדואג מראש לכל התיאומים, גם בכלל לפני שסגרת את העסקה עם המרפאה וגם הרבה אחרי. הוא שם לענות לך על כל שאלה, להיות איתך בקשר ישיר ולתווך בינך ובין הרופאים בטורקיה. הוא דואג לך להכל בשלבי התהליך, בלי יוצא מן הכלל".

אבל מה אם עשו לי השתלת שיניים ואחרי כמה שנים נפלה איזה שן, אני אצטרך לטוס לחו"ל שוב?

"שאלה מצוינת. אז קודם כל יש לך אחריות של 100% בהתאם לטיפול. על הוליווד-סמייל ולמינייט למשל יש לך 15 שנה אחריות. על שתלים זה תלוי בסוג, כי יש צרפתי, גרמני, טורקי – והאחריות נעה בין 7 ל-20 שנה.

אז מה עושים כדי לממש את האחריות? היה למשל מישהו שעשה 'הוליווד-סמייל' ואחרי 5 שנים אחד מהכתרים שלו נפל. הוא יצר קשר עם היועץ הישראלי של האסתטיקל מייד כשזה קרה ותיאמנו לו הדבקה חוזרת של הכתר עם אחד המרפאות שאנחנו עובדים איתן בשיתוף פעולה.

את מכוסה מכל כיוון אצלנו, לא תצטרכי לטוס שוב רק על כתר אחד שנפל – אלא אם כן את רוצה וזה משהו אחר, כי הרבה שנסעו פעם אחת כל כך נהנו והרגישו שיצאו מורווחים, שכבר החליטו לטוס שוב ועל הדרך לעשות עוד כמה טיפולים אסתטיים כמו הזרקות בוטוקס לשפתיים, למצח, שאיבות שומן והקפאות שומן ועוד! 

חלק מהדוגמאות לטיפולים האחרים שאסתטיקל מציעה – בוטוקס, הצרת היקפים, עיצוב הגוף, ניתוחי אף, השתלות שיער, שאיבת שומן ועוד

אבל בשורה התחתונה, כשאת חוזרת לארץ יש לך כתובת ישראלית לפנות אליך עם כל בעיה, ויש 100% אחריות ופתרון לכל צורך. התוצאה שהשגת תישמר מושלמת ובלי שום סיבוכים".

יפה, נשמע טוב. אז מה אני צריכה לעשות כדי לעשות טיפול שיניים אסתטי בטורקיה דרככם?

"הדרך הטובה ביותר היא ליצור אתנו קשר כך שנציג של אסתטיקל יחזור אלייך לבירור ראשוני. בהתחלה נעשה אבחון היברידי כדי לראות מה מצב השיניים שלך ואילו טיפולים תרצי לקבל. רק לאחר מכן נוכל לבנות לך את הדיל בטורקיה כדי לקבוע כמה ימים צריך לארגן.

טיפולי שיניים אסתטיים הם מגוונים ויכולים לנוע בין 3-14 ימים, תלוי בתוכנית עצמה. למשל ציפוי הוליווד סמייל לשיניים יכול לקחת עד 7 ימים שבהם לוקחים מידות, משייפים את השיניים, מתאימים ציפויים וכו'. אפשר גם תוך 4 ימים לסיים הכל אם רוצים חיוך חדש, אבל  זה בהכרח תלוי במצב השיניים הראשוני שלך.

הדיל שנסגור לך בטורקיה מעבר לטיפול האסתטי שתבחרי כולל אירוח במלונות יוקרה לכל התקופה, כולל ארוחות, הסעות VIP בין שדה התעופה למלון ולבית החולים, בדיקות שונות כמו למשל PCR לקורונה, וכן תמיכה מקצועית 24/7 עם הנציגים של אסתטיקל.

תאמיני לי, כשמתחילים לגלות את עולם הרפואה האסתטית של טורקיה – מבינים כמה שדברים שבעבר לא העזת לעשות כדי חששת מכמה שהכיס שלך ישלם ביוקר, פתאום הופכים נגישים ויוצרים לך איכות חיים אחרת שבה את נראית מיליון דולר ומרגישה כמו מאה מיליון דולר, כששילמת על זה 70% פחות…"

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »