לייף סטייל

אלבום חתונה זה כבר לא כאב ראש! ככה אפשר להנציח באלגנטיות את זיכרון יום החתונה, בתהליך נעים וחווייתי תוך חודש בלבד להחזיק במתנה מרגשת ומיוחדת שנשארת לכל החיים.

עשרות זוגות בישראל דוחים את ההתעסקות עם התמונות מהחתונה, במחשבה שזה ייקח זמן רב ועבודה מתישה. הם לא יודעים, אבל תוך חודש אפשר להפוך את הערב הבלתי נשכח לזיכרון מוחשי מרגש, בקלות ובלי מאמץ בכלל.

דניאל איבגי  1.2.21 // 09:30

"לעבור על התמונות מהחתונה? למי יש כוח…" טל, נשואה כבר שנתיים, סיפרה על המשימה שנדחתה שוב ושוב, הרבה אחרי הערב שבו התחתנה עם אילון בעלה, "לא מספיק הייתי בתכנונים לחתונה עצמה במשך 8 חודשים, גם אחריה אני צריכה לעבוד? מפה לשם כבר עברו שנתיים, אבל האמת שמבאס אותי שאין לי אלבום שיהיה אפשר לדפדף בו, להיזכר בערב הכי מיוחד שהיה לי בחיים."

טל היא לא היחידה, מאות כלות בישראל מתמודדות עם אותו הקושי המוכר: מצד אחד הרצון שתהיה מזכרת מרגשת מהחתונה שיהיה אפשר להראות לילדים, או לבני המשפחה שלא היו יכולים להגיע לאירוע. וגם מתנה יפה להורים הגאים שחיכו לרגע כבר מאז שהודיעו לחברים ש"טלוצ'קה שלנו מתחתנת!", ובעצמם השקיעו זמן וגם לא מעט כסף, כדי שהאירוע עצמו ייצא לפועל.

"זה כבר לא מפתיע אותי," מספרת עדי שמאי, בעלת מותג הבוטיק 'עדיקה עיצוב אלבומים' ועם ניסיון של 16 שנה בתחום, "מגיעות אליי כלות עם תמונות של חתונות גם מלפני 10 ו-12 שנה. ככה זה, הרצון להפוך את הערב הבלתי-נשכח למזכרת מוחשית תמיד יישאר. כלות ישמחו לשמוע שיש פתרון ליצירת אלבום חתונה ברמה גבוהה, שיקית ובצורה סופר נוחה שלא גוזלת זמן וכמעט ללא התעסקות".

"באמת אוהבת את העבודה, כל יום מוכיח לי את זה מחדש," עדיקה, מעצבת אלבומי תמונות לאירועים כבר 16 שנה.

אלבום תמונות חתונה בלי התעסקות? תשמעי, זה נשמע כמו חלום רחוק…

"אני יודעת, בדרך כלל כשאני מספרת לכלות שלי (אני לא קוראת להן לקוחות, בשבילי הן תמיד כלות, גם אם הן התחתנו כבר לפני 3 שנים) שתוך 14 יום כבר תהיה להן סקיצה גמורה של כל האלבום במייל, הן חושבות שאני עובדת עליהן. תשמעי, אני יכולה להבין את זה. הצלם שולח שבועיים אחרי החתונה אלפי תמונות, חלק כפולות, חלק מאוד דומות. את יודעת מה זה לשבת לעבור עליהן אחת אחת? זה יכול לקחת שבועות שלמים!

ולא רק זה, גם אחרי שאת מסננת את כל אלפי התמונות, את צריכה לבחור את אלה שאת רוצה באלבום. קשה לבחור, הכל נראה יפה, או שהכל מכוער. המון תמונות נראות דומה, כשמתחילים לחשוב מה לבחור פשוט לא מצליחים לצאת מזה. וזה רק השלב של התמונות, מה עם העיצוב? התאמה בגודל, סידור תמונות לפי דפים, לפי הסדר. שתהיה להן משמעות ולא סתם לזרוק 300 תמונות רק כדי שיהיה אלבום".

"צריך לדעת אילו תמונות לבחור, איפה לשים אותן ואיך לסדר אותן. זה עושה הכל," עדיקה.

טוב זה נשמע באמת המון עבודה, ואיך בכלל אפשר לתת משמעות לסידור של תמונות באלבום?!

"תראי, יש הבדל ענק בין תיקיית תמונות במחשב ובין אלבום חתונה מוחשי. להעביר תמונות במחשב מספיק שהן יהיו לפי הסדר. אבל כשאת יושבת עם בן הזוג, עם המשפחה ופותחת את האלבום, זה כמו לפתוח ספר. את מדפדפת וכל נייר לוקח אותך לרגע אחר ביום המיוחד שלכם. התמונות מספרות סיפור, הן חייבות 'להתכתב' אחת עם השניה. להיות מתואמות כדי להעביר את החוויה.

הרי בשביל מה כלות מתעקשות (ובצדק) על אלבום חתונה? מדובר בערב שהושקעו בו לא רק מאות אלפי שקלים, אלא גם המון חשיבה והתרגשות. באמת, ערב מיוחד במינו וחוויה של פעם בחיים. את כל הדברים האלה את רוצה להעביר בסיפור שתקראי אחר כך. הרי בעוד 10, 20 שנה מה נזכור מהערב הזה? כל מה שיישאר לנו זה התמונות. הסידור באלבום צריך להעביר את החוויה כדי שנוכל לחיות את הערב הזה מחדש.

 

"תמונה שמספרת סיפור", מתוך אלבום לדוגמה שעיצבה עדיקה.

בואי אני אספר לך משהו. הייתה לי כלה שעשתה אצלי אלבום חתונה מושלם וכל כך התלהבה שהיא רצתה גם אלבום לאירוע החינה. 'אבל עדיקה, התמונות שם ממש לא מוצלחות 'היא הזהירה אותי. אמרתי לה 'עליי'. בסוף האלבום של החינה עלה על כל הציפיות! הסידור של התמונות, העריכה המדויקת, הסיפור שעבר דרך העיצוב – גרם לה לאהוב מחדש את התמונות, ואז הזיכרון של האירוע הפך פשוט מושלם בשבילה!".

אז העיצוב ממש השפיע על התמונות עצמן… אבל אם אני מתעצלת לבחור את התמונות מלכתחילה?

"יודעת מה, את אפילו לא צריכה לעשות את הסינון של התמונות לבד. זה תכל'ס הצעד הראשון והכי קשה. 

אני נוהגת לשלוח קובץ שעוזר לחלק את התמונות לפי קטגוריות. אני שולחת את הקובץ עם מספר התמונות הרצוי ומסבירה להן על מה כדאי לתת דגש ומה פחות חשוב. 

ככה כלות שדחו את ההתעסקות עם התמונות של החתונה יכולות להיעזר בקובץ והוא עושה להן סדר בראש ומקל משמעותית על העבודה. אבל האמת, יש גם כלות שאומרות לי: 'אני סומכת עליך לגמרי ולא רוצה להשקיע בזה אפילו דקה. אולי תעשי את זה את?'. 

במקרה כזה אני מקבלת את כל התמונות, מסננת וממיינת במקצועיות, מוציאה מהתמונות את הטובות ביותר ורק אז ממשיכה לעיצוב האלבום". אני מאמינה באלבום עם תמונות 'היילייטס', נבחרות, שמצד אחד מספר את הסיפור המדויק ללא כפילויות ומצד שני לא מפספס רגעים מרגשים".

טוב זה ממש יחסוך לי זמן אם את אפילו תבחרי לי את התמונות. אבל אם זה לא ימצא חן בעיני?

"אין כזה דבר! הכול ייעשה בדיוק לפי איך שאת רוצה. אני מאוד פתוחה לשמוע את הכלות והרצונות שלהן, ובכל מקרה שום דבר לא יודפס עד שלא תאשרי לי את הסקיצה".

יופי, טוב לשמוע. אז את יכולה לגלות לי מעכשיו איך פחות או יותר ייראה אלבום החתונה שתעצבי לי?

"תראי, מבחינת סגנון אחד הדברים שמאפיינים אותי ואת האלבומים שלי, זה העיצוב האלגנטי, הקו הנקי ועד המינימליסטי. אין קשקושים, צבעים מוגזמים. זה לא אני. התמונות מספיק מרגשות וצריכות להיות בקדמת הבמה. אני מספרת את הסיפור כשאני נותנת לכל תמונה את המקום הראוי לה, בגודל הנכון, במקום הנכון ובדיוק מושלם.

הקו האלגנטי הוא מה שמייחד את העיצובים שלי, כלות מגיעות אליי במיוחד בשביל זה. הן יודעות בדיוק מה הן אוהבות, אבל לא מוצאות את זה בשום מקום אחר. אגב, היו אצלי שתי כלות, חברות, שאמרו לצלם שלהן שהן לא יעשו דרכו את האלבומים, רק כי הוא לא עבד איתי. הן אמרו לו חד משמעית 'אם זה לא דרך עדיקה אנחנו לא רוצות', ולא היה אכפת להן לשלם יותר כסף בשביל זה.

"הייחודיות שלי זה עיצוב עדין, נקי. משהו שתמיד יתאים. גם בעוד 10 ו-20 שנה," עדיקה.

הכל מאוד עדין, מאוד מדויק. תוכלי לראות עיצובי דפים של אלבומים שהכנתי ותביני את זה מיד. זה נקרא 'עיצוב על-זמני', שיהיה תמיד באופנה, להבדיל מעיצוב תקופתי נגיד. אני לא רוצה ליצור מצב שבו בעוד 10, 20 שנה את תפתחי את האלבום ותגידי 'מה זה מה שעשו לי פה'. זאת לא המטרה".

אני מבינה את ההיגיון, קו אלגנטי ונקי הוא תמיד באופנה. אבל איפה פה הייחודיות בעצם?

"בואי אני אגיד לך משהו. להגיד קו נקי זה לא אומר פשוט ובנאלי! ממש לא. כמו שלכל זוג יש את הייחוד שלו, ככה גם לכל אלבום השוני שלו. יותר מהעיצוב עצמו, יש גם איכות וגימור ברמה גבוהה של כריכה יוקרתית. עבדתי עם הרבה בתי דפוס לאורך השנים, ובסוף מצאתי את מי שמדפיס לי באיכות הכי טובה, גם בדפי הפוטו עצמם (נייר איכותי שמתאים להדפסת תמונה ברזולוציה גבוהה), וגם בכריכות פשתן איכותיות שנכרכות בעבודת יד. 

"פתיחה שטוחה של דפים מאפשרת לשים תמונות במרכז הדף ולשמור עדיין על העיצוב," עדיקה.

למשל באלבום עם פתיחה שטוחה לחלוטין, אפשר לשים תמונה לכל רוחב הדפים בלי לפגוע בתמונה עם פס לבן באמצע של הנייר. אגב, ידעת שכריכות של אלבומים רגילים עושים מבד של ספות? באלבומים שלי אין כזה דבר. הם עטופים בבד פשתן במגוון מרקמים וצבעים ועל הכריכה מוטבעים השמות של הזוג.

 

אה, וואו. לא נראה לי שזה משהו שאפשר לעשות כשמדפיסים אלבום תמונות באינטרנט, נכון?

"ממש לא! בהדפסת אלבום באינטרנט את צריכה לעצב בעצמך, מה גם שהאפשרויות לא רבות ובעיקר האיכות שונה לחלוטין. תמורת מחיר סביר מקבלים תוצר בינוני ומטה. זה לא אלבום ששורד שנים במשפחה, חבל מלכתחילה להשקיע בזה כסף אם תשאלי אותי. השקעת כל כך הרבה בחתונה, למה לא ליצור מזה מזכרת באיכות טובה??

גם לרוב לא יאפשרו אופציה של נייר מיוחד, הכל שם סטנדרטי. יש למשל כלות שמגיעות אליי במיוחד כי הן רוצות נייר יוקרתי ומיוחד יותר מסוג פוטו. למשל נייר כותנה גרמני שנקרא 'פיין ארט' שיש לו מרקם ייחודי וגם נותן לוק אחר לגמרי לתמונות בהדפסה. יש גם דף מאוד יקר שנקרא ולווט (Velvet) שהוא לגמרי מט. אפשר לעמוד מתחת לשמש ובכלל לא יראו אור מסנוור מהתמונה. 

תראי, אני ממש לא אומרת לא לעצב בכלל באינטרנט. אם מדובר באלבום תמונות של הטיול בתאילנד, או של תמונות מהירח דבש, או אפילו צילומי זוגיות והיריון… אז בטח, עיצוב באינטרנט יכול להיות פתרון. לעצב לבד, כי באמת לא צריך מיומנות מיוחדת והתוצאה שמקבלים מספיקה. אבל חתונה? היום המיוחד בחייך? תני לו את הכבוד שלו, המקום שלו. חייב להשקיע פה באיכות הנייר, בכריכה מיוחדת, עיצוב שיעביר רגש.

זאת פשוט רמה אחרת. ממש לא אלבום שדוחפים בקופסה בעליית גג. האלבום שלי מוצג לראווה בספרייה בסלון ומדפדפים בו כל הזמן. כל כך כיף להסתכל בו, זה הופך את כל הזיכרון של אירוע החתונה למשהו מדהים ומרגש בכל דפדוף. שלא לדבר על זה שמעניקים את האלבום עצמו כמתנה להורים, לסבא ולסבתא. אני גם מתאימה את העיצוב של האלבום לפי מי שמקבל אותו, זה אחד הדברים שהכי אוהבים".

 
 

"אפשר להטביע את השמות בזהב על הכריכה, הכריכה מבד פשתן איכותי," עדיקה.

רגע, מה? את מתאימה את העיצוב של האלבום לפי מי שמקבל אותו?? הורים, סבא וסבתא?

"מדהים, הא? עוד שירות ייחודי שמקבלים רק אצלי. תחשבי על זה: סבא שלך מקבל את אלבום החתונה, פותח ומדפדף. מה הוא רוצה יותר לראות, את החברים שלך רוקדים או את הנכדים שלו איתו בתמונה משותפת? זאת חוויה אחרת לגמרי, הופך את כל העניין של האלבום למתנה אישית מרגשת למשפחה שלהם. 

אגב, רוב הכלות שלי בוחרות בסט של שלושה אלבומים, כדי לחלק להורים משני הצדדים. אז אני מחליפה את התמונות של המשפחה ככה שלכל אחד יהיה את התמונות של המשפחה שלו. מדובר ב2-3 דפים סך הכל, אבל זה כל כך משמעותי כשאמא ואבא שלך יפתחו את האלבום וירגישו שהוא מותאם בדיוק עבורם, עם חשיבה אישית. זה כל כך משמעותי להם! ממש מרגש".

טוב תקשיבי, מדהים. גם אמרת שכל זה קורה תוך חודש? מדחייה של חודשים ושנים פשוט יהיה לי אלבום מוכן?

"נכון. מרגע שהתחלנו לעבוד והעברת את התמונות שאת רוצה, לפי הקובץ שלי ובליווי מלא כמובן, את מקבלת סקיצה ראשונה תוך 14 יום למייל. אם יהיו לך שינויים אני אשנה ואשלח לך לאישור סופי. אחרי שאת מאשרת, תוך 14 יום נוספים האלבומים מודפסים ומגיעים עם שליח עד הבית. כל אלבום ארוז בקופסה ובשקית אלבד נפרדת, ממש מוכן כבר למתנה. 

אני אגלה לך סוד, לפעמים גם תוך פחות משבועיים אפשר להרים אלבום, זה מאוד תלוי. פעם הגיעה אליי מישהי שבוע לפני יום הנישואים. תוך 10 ימים כבר היה לה אלבום חתונה מודפס ביד, עם הנצחת סיפור החתונה שלהם. היא בעצמה אמרה לי שבעלה התרגש מאוד, ולא קל לרגש אותו".

מתנה לכל החיים, אלבומים בגימור אלגנטי בעיצובה של עדיקה.

אז יאללה, מה אני עושה כדי להפוך את כל התמונות שלי במחשב לאלבום מרגש מותאם אישית?

"הדבר הראשון שאת צריכה לעשות זה למלא את הפרטים שלך בטופס הזה. אני כבר אחזור אליך ויחד נבחר את האלבום שיתאים לכם בדיוק. אחרי שנסגור על הפרטים, אני אעביר לך קובץ שיעזור לך לבחור תמונות מתאימות לאלבום, או אם את רוצה, אעשה בשבילך את כל הסינון של התמונות משלב אפס, מהתיקייה שהעביר לך הצלם. 

בשלב הבא תקבלי למייל סקיצה ראשונה של העיצוב, ואם תרצי לתקן או לשנות דברים מסוימים אז כמובן אני ואת נהיה בקשר צמוד עד שתהיי מרוצה. בסופו של דבר נעביר את העיצוב לבית הדפוס. תוך 14 יום נוספים, האלבום יגיע אלייך הביתה עם שליח. 

את תקבלי אלבום מושלם שינציח את היום המיוחד שלכם, תוכלי סוף סוף לתת כמתנה להורים, להציג אותו בבית ולהראות אותו גם לילדים בשלב מתקדם יותר. זה יהפוך את היום הבלתי-נשכח, לזיכרון מוחשי יפהפה שירגש אתכם, כל פעם מחדש כשתפתחו את האלבום".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »