פיננסים

"יתרון לא הוגן": סורק המניות המזהה מגמות בשוק ההון – הכלי שעוזר לסוחרים לפצח את שוק ההון ולגרום לכסף שלהם לעבוד בשבילם נחשף.

כל מי שמתעסק במסחר בשוק ההון, יודע על קיומן של "תוכנות ניתוח/סריקת מניות". אלו הן תוכנות המאפשרות לנתח בצורה מתקדמת מגוון ניירות ערך בארץ ובעולם, וסוחרים רבים משתמשים בהן ומניבים הצלחות. אבל כזה דבר עוד לא נשמע בישראל: תוכנה עם סורקים חכמים לניתוח מניות אשר עוזרת למשקיע לאתר את "המניה החמה הבאה", כך שמשקיעים יכולים לחסוך את כל הכאבי ראש וחיפושים אין סופיים אחר מניות נכונות. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק! 

דניאל איבגי  13.09.21 // 16:00

בימים אלו ממש, רצה לה שמועה שמטלטלת את שוק ההון הישראלי: קיימת תוכנה שמסוגלת, לגמרי בעצמה, לזהות מגמות חמות בניירות ערך. מצד אחד, מומחים בעלי שם טוענים שאין דבר כזה – "לנבא תנודות עתידיות בעולם ההשקעות". מצד שני עומד יזם ישראלי בכיר, שמתעקש שלא רק שזה אפשרי, אלא שהוא, ממש במו ידיו, יצר את הגביע הקדוש של המשקיעים.  

עדי קידר (36) הוא זה שאחראי על ה'טירוף' המתפשט לאחרונה בשוק ההון. קידר, איש מחשבים ומנכ"ל חברת FXG המתמחה בניתוח טכני של התנהגות מניות, פיתח את תוכנת FxGraph שכבר למעל 2,500 משקיעים ישראלים המגדירים עצמם "פחדנים", נעזרים בה בהשקעתם בשוק ההון וביעילות. 

קידר טוען כי הוא פיצח את הקוד לאיתור "הכסף החכם", כך שכל משקיע, גם אם אין לו ניסיון והבנה מעמיקים בשוק ההון, יכול ללמוד ולדעת לקבל בחוכמה את ההחלטות הגורליות אשר עומדות בפני כל סוחר: מתי לקנות מניות, מתי למכור ומתי לברוח כמו מאש. 

אורי שולץ, משתמש בתוכנת FxGraph:

"הצלחתי לייצר תשואות גבוהות של 11% ממניית "סאנד" האמריקאית, 37.5% ממניית "סלע נדלן" הישראלית,  ותשואות נוספות מעוד כמה מניות. השתתפתי גם בכמה קורסים של עדי קידר כדי להעמיק את הידע, והתוצאות היו בהתאם."

אפילו הברוקרים ה"כרישים", שכבר שנים נמצאים בתחום – הופתעו, לנוכח ביצועיה החכמים והמדויקים של התוכנה, המאפשרת לסוחרים למצוא מניות חזקות בקלות ובמהירות ומבלי להרגיש שהם "מהמרים".

החלטנו שהגיע הזמן לתפוס את קידר לשיחה, לשאול אותו את כל השאלות ולבדוק מה באמת יש לו להציע. 

אז מה, עדי, נהיית אליהו הנביא של שוק ההון?

"החלטת לפתוח חזק, אני רואה… האמת שאני אוהב את זה. אבל שמע, בוא נדבר ברצינות על הבעיה הגדולה של משקיעים בשוק ההון. הם מפנטזים על תשואות גבוהות בתיק ההשקעות. אבל תכל'ס – הם לא מצליחים להגיע לשם, ורחוק מזה.

יש את אלו שמסיימים קורס מסחר, ובטוחים שהם יצליחו להגיע לתשואות בשמיים. בפועל הם מתרסקים, במקרה הטוב לא מרוויחים, ובמקרה הגרוע – מפסידים כסף. ולמה זה קורה? הם פשוט לא מכירים את הנוסחה שבאמת עובדת. זה קורה גם לסוחרים המנוסים ביותר." 

די, עדי, תהיה רציני. אתה לא באמת חושב שיש איזו נוסחת פלא אחת ויחידה להשקעות, נכון?

"אתה יודע מה? זו באמת סוג של היסחפות, כי אני אגיד לך את האמת – היכולות של התוכנה שפיתחתי הפתיעו גם אותי. החידוש שהתוכנה מביאה הוא בעצם בדיוק מה שכל המשקיעים מחפשים – יותר בטחון ויותר ודאות. ברגע שיש להם את הוודאות הזו, וכשהם יודעים בדיוק מהי השיטה וכיצד לסחור בצורה נכונה, בהחלט אפשר להגיע ליתרון על פני שאר הסוחרים הפשוטים וזה בדיוק מה שצריך לשאוף אליו. הם יכולים להרגיש סוף סוף שהכסף מתחיל לעבוד בשבילם ולא ההיפך.

שמע, אתה לא מבין איך זה מתסכל אותי באופן אישי לראות משקיעים שנכנסים למעגל של כשלונות והפסדים, כשהם מתרסקים ומפסידים שוב ושוב כספים שהיו אמורים להבטיח את עתידם ועתיד ילדיהם – כי אין להם כלים בסיסיים שהיו יכולים לתת להם את הביטחון והוודאות שהם צריכים."

לפני שאתה מסביר לי יותר, אני רוצה שניה להבין – למה באמת אותם משקיעים מפסידים כל כך הרבה?

"אני אגיד לך למה. דבר ראשון, משקיעים שמנסים להצליח לגמרי לבד, בכוחות עצמם, עם כל מיני תוכנות ופתרונות פשוטים שאולי מספקים להם גרפים של מניות או טיפים בכל מיני פורומים באינטרנט – אף פעם לא מצליחים להשיג את המטרה שהם באמת רוצים: ייצור רווחים מהשקעות חכמות ומחושבות בשוק ההון.

הם קצת מצליחים פה ומפסידים שם, אבל לא מצליחים להגיע למצב של ייצור תשואות חיוביות לאורך זמן. הכי עצוב זה שבסופו של דבר הם מתייאשים, או במקרה הטוב – מגיעים אלינו כמוצא אחרון ומספרים שלפני כן כבר היו בטוחים שאף פעם לא יוכלו להצליח בשוק ההון, וזה לא בשבילם. זה ממש מדכא ומתסכל אותי, כי אני באמת יודע שבעזרת סורק המניות FxGraph, הם יכולים לשפר ממש את היכולת שלהם להשקיע נכון.

דבר שני, רוב המשקיעים לצערי עובדים מהבטן ולא מהראש. זה אומר שהם הולכים ומשקיעים על סמך תחושה בלבד. לדוגמה, אם הם ראו מניה שזינקה לאחרונה – הם ישר חושבים שהם מצאו את 'הסוס המנצח' והם הולכים ושמים עליו את ההון שלהם. 

או דוגמה נוספת – אם הייתה להם איזו הצלחה, הם נכנסים ל'היי', בטוחים שהם לא נופלים מוורן באפט המשקיע האגדי ומשקיעים בביטחון מופרז. אני רוצה להגיד לך משפט שכדאי לחרוט בעצמות: מי שמשקיע בלי אסטרטגיה מסודרת ועקבית – הוא לא יותר ממהמר. פשוט ככה.

אני אתן לך את דוגמא אחרונה – באמצעות התוכנה זיהיתי את היציאה ממשבר הקורונה בשוק ההון עוד לפני שהשוק עלה בכ-100%! כמובן שמי שהשתמש בכלים שלנו בצורה נכונה יכל לתפוס את הגל המטורף הזה, ככה ממש זה עובד.״

אבל מה לעשות, בני אדם הם יצורים שמונעים מרגש. זה בלתי אפשרי לבן אנוש לעשות את ההפרדה הזו ולהשקיע בצורה שכלתנית ומנותקת מכל מניע פסיכולוגי.

"נכון מאוד, וזו בדיוק הסיבה שאנחנו נעזרים בתוכנה לא אנושית שאין לה רגשות ומתנהלת בצורה מחושבת ומדויקת. תבין, שוק ההון זה לא 'חתונה ממבט ראשון'. אתה לא יכול לפעול על פי הרגש ולהחליט שאתה משקיע במניה רק כי היא 'נראית לך'. זו מדיניות גרועה שתוביל לכישלון. אתה מוכרח להתבסס על נתונים בקור רוח ולפעול לפי אסטרטגיה אחת משתלמת לאורך זמן. לא להתפרע ולפעול בצורה חסרת היגיון.

וזה בדיוק מה שתוכנת FxGraph יודעת לעשות: היא מנתחת מניות יחד איתך בעזרת שיטות טכניות לבחירתך, ומנטרלת את הקשר שבין ביצוע השקעות לרגש. התוכנה לא נבהלת ונלחצת, היא לא מתרגשת, היא לא מתלהבת ולא מקשיבה לשמועות חסרות בסיס.

רק זה כשלעצמו מעלה את אחוזי ההצלחה. מעבר לזה, התוכנה הזו מאפשרת למשתמש לאתר היכן נמצא ה'כסף החכם', וזאת פונקצייה שמסייעת לך לדעת בבטחון גבוה יותר במה ומתי כדאי לך להשקיע."

רגע רגע, עצור שניה. מה זה ה"כסף החכם" הזה שאתה מדבר עליו?

"סורק 'הכסף החכם' זה בעצם אחת מהפונקציה שהתוכנה מספקת ובאמצעות נוסחאות מתמטיות היא יכולה לאתר ברמת ודאות גבוה יחסית באילו מניות משקיעים המשקיעים הגדולים – הבנקים, ובתי ההשקעות.

ההנחה היא שהגופים הגדולים משקיעים במניות שעברו אצלם בחינה מעמיקה, בנוסף הם פעמים רבות אלה שמכתיבים את הטון והמגמות במסחר.

התוכנה מסייעת למשתמש לזהות מגמות חמות בשוק ההון, ועוד נתונים בעלי ערך רב, ובאמצעות כך מאפשרות למשקיע לשקלל את כל השיקולים הנכונים ובכך לעלות על הרכבת בזמן." 

עדי קידר: "תוכנת FxGraph מיועדת לכל מי שרוצה להשקיע בחוכמה ובביטחון ולמקסם את התשואות שלו בשוק ההון".

ואיך זה קורה בפועל? באמצעות שימוש בתוכנה אוכל לדעת באיזו מניה להשקיע?

"דבר ראשון, התוכנה הזו מתייחסת למניות הנסחרות בשוק ההון הישראלי והאמריקאי. תוכל לבצע בעזרתה ניתוח טכני המספק לך תובנות על 'מומנטום חיובי' של אלפים מהן. מהבחינה הזו, התוכנה לא תאמר לך: 'תקנה את המניה הזאת או הזאת', אלא תראה לך באיזו קבוצת מניות קיים פוטנציאל גבוה לרווח בעיני הסוחרים הטכניים.

עכשיו תבין – זה משהו שאף סוחר, ולא משנה עד כמה הוא מנוסה ויודע לקרוא תחזיות של אנליסטים, יהיה מסוגל לעשות לבדו. התוכנה סורקת כמות אדירה של מניות ומוצאת לך במהירות את המבוקשות מתוכן לפי הגדרות הסוחר. זה כבר משהו שהוא למעלה מהיכולת האנושית. מכיר את הביטוי 'למצוא מחט בערימה של שחת'? אז זה בדיוק זה."

סורק, מפצח מניות, כסף חכם… מה אגיד לך? זה פשוט נשמע לי יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי.

"אתה יודע, זה בדיוק מה ששמעתי מ – 2,500 משקיעים ישראלים שבחרו להשתמש בתוכנת ה – FxGraph. בהתחלה הם חשבו שאני מספר להם סיפורי אגדות, אבל אחר גילו שמדובר בכלי שובר שווין אמיתי. פשוט ככה. שנים הם חיפשו איך 'לפצח את הקוד' לכספת של שוק ההון, ופתאום הופענו וגילינו להם את הקומבינציה. זה בלתי נתפס! ואתה יודע מה, בוא תראה הוכחות בעצמך."

רנן דורון, משתמש בתוכנת FxGraph:

"עשיתי ממניה מסוימת תשואה של 50%! Fxgraph היא תוכנה נוחה וידידותית ואני ממליץ עליה מאוד."

טוב, עם זה באמת קשה להתווכח. אבל בינינו, אם אני רוצה להשקיע, בשביל מה אני צריך אותך בעצם? יש המון כלים ותוכנות חינמיות בשוק שמציעות את השירותים הללו.

"שמע, יש תוכנות חינמיות, והחובבנים באמת משתמשים בהן. אבל לא סתם הן חינמיות – הן לא מתקרבות אפילו לביצועים של התוכנה שלנו. הנתונים של המניות שם לא מעודכנים, ואין שירות ותמיכה – ולקהל שלנו, שמורכב מאנשים בוגרים ורציניים, זה בדיוק היתרון שעושה את כל ההבדל בין הצלחה וכישלון.

התוכנה שלנו היא היחידה שעובדת עם ממשק נוח, דומה לזה של אופיס, ומאפשרת לך לסחור בעברית בשווקים האמריקאים. היא מכילה סורקים מתקדמים וחכמים ברמה שאתה לא יכול למצוא בתוכנות האלו, כי אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לתת כלים כאלו בחינם.

עם יד על הלב, כמה תוכנות אתה מכיר שמסוגלות לסרוק את כל המניות בשוק ההון האמריקאי ולסנן לך השקעות לוהטות עם רמת ביטחון גבוהה במהירות שיא ? אין חיה כזו!  אני יכול לחתום לך שאין בעולם שום כלי שמתקרב לרמת הוודאות שתוכנת FxGraph יודעת לספק לך."  

אז מה אתה אומר לי בעצם? שאין אף תוכנה או גורם מקצועי שיכולים ללמד איך לעשות ניתוח טכני?

"אני לא אומר את זה, ולא יוצא בכאלו הצהרות חגיגיות. אני כן יכול להגיד לך שאלו שמלמדים היום ניתוח טכני – עושים את זה ברמה בסיסית, וניתוח טכני זה רק חלק אחד של המשוואה. הם נוגעים פה ושם בממוצעים ותבניות טכניות, וזהו, פחות או יותר. מה שחסר כאן באמת, זה הפקטור של הוודאות – עבודה לפי שיטה המתאימה להשקעות ב – 2020.

זו הסיבה שיש כל כך הרבה משקיעים שם בחוץ שלא מצליחים להרוויח כסף מההשקעות. הם בטוחים שלימדו אותם ניתוח טכני, בזמן שאין להם מושג מתי להיכנס למניה או לצאת ממנה.

תראה, אני לא מדבר איתך על סוחרים מקצועיים שהשקעות זו הפרנסה שלהם מבוקר עד ערב, הם מבינים עניין ויכולים להצליח אבל הם רק 5% מהשוק. אני מדבר איתך על אלו שמנסים להגדיל את ההון האישי שלהם. יש לנו אגב הרבה לקוחות בגילאי החמישים פלוס, והם מאוד רוצים לייצר הכנסה גם לגיל הפרישה באמצעות השקעות."

ואתה באמת יכול לעזור להם למצוא מניות בעלות סיכוי גבוה לעלייה?

"חד משמעית כן! תשמע, FxGraph יודעת לסרוק את השוק כולו לפי המון פרמטרים חשובים: היא מנטרת ומציגה ביצועים מיטביים של קרנות נאמנות, יודעת לבחון פריצות של רמות תמיכה והתנגדות (שזה מידע על מגמות צפויות בטווחי מחירים של מניות) ואפילו יודעת לספר לך האם המגמה חיובית או שלילית. יש סורק מיוחד בתוכנה שנקרא 'רנגו', שמנתח את השוק ואומר לך האם מניות ספציפיות במגמה חיובית או שלילית, וכל טירון יודע שלמניות במגמה חיובית יש יותר סיכוי לעלות חד משמעית

אתה מכניס שם של מניה מסוימת ומקבל גרף בצורה של נרות מתקדמים. אם אתה רואה 3 נרות ירוקים – אתה מבין שהמגמה התהפכה למגמת עלייה והרבה מבינים שיש סיכוי סביר שהמנייה תעלה מכאן. אם אתה מקבל 3 נרות אדומים – אתה מבין שהמגמה הינה מגמת ירידה.

מעבר לכך, סוחרים שלנו משתמשים בפקודה שנקראת 'סטופ לוס'. הפקודה הזאת מאפשרת למשקיע להגדיר עד איפה המניה יכולה לרדת מבחינתו, ואם המניה יורדת מתחת לאותה נקודה – התוכנה עוצרת באופן מיידי את ההשקעה. יש כלים סטטיסטיים בתוכנה שיכולים לעזור למשתמש בהגדרת הסטופ לוס, כך המשקיע יכול להיות בטוח שגם במקרה הגרוע ביותר – הוא לא יסתבך בהפסדים קשים." עדי מדגיש שאין מדובר בייעוץ השקעות כי אם כלי תומך החלטה שעוזר ללקוחות לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורם .

כל ריבוע שמחלק את הגרף מצביע על מגמה (חיובית או שלילית) ע״פ הניתוח הטכני של התוכנה

שמע, הצלחת לסקרן אותי. יש עוד משהו שאני צריך לדעת על תוכנת FxGraph?

"כן. חשוב לי שתבין את המטרה והעיקרון שעומדים מאחוריה. אז קודם כל, התוכנה הזו מנגישה את שוק ההון גם עבור אנשים שמעולם לא השקיעו. היא מפשטת את התהליך לרמה כל כך מובנת וקלה, שבמקום לבדוק עכשיו תחזיות אנליסטים, דו"חות כספיים, בחינת שווי חברה וכו' – הם פשוט מריצים בדיקה מהירה על אלפי מניות ומקבלים דוח ניתוח טכני מקצועי המספק תובנות על מצב המנייה הנוכחי.

תחשוב שזה כמו לאפות עוגה מבלי לעבוד בכלל: במקום לקחת קמח, שמנת, ביצים, סוכר, לערבב במיקסר, לשים בתבנית, להכניס בתנור, להכין קרם ולקוות שיצא לך בסדר – אתה פשוט לוחץ על כפתור, והופ, העוגה שלך מוכנה! ובדיוק כמו שהעוגה הזו תצא מעולה, אתה גם תדע ש'עוגת ההשקעות' ש-FxGraph תעזור לך לבנות תהיה איכותית ומקצועית.

עבור אנשים שכבר משקיעים בשוק ההון התוכנה אפילו עוד יותר מתאימה. הם כבר יודעים להסתדר, ולא צריכים שילמדו אותם מה זו מניה. מה שהם צריכים זה בדיוק את התוכנה הזו, כלי מקצועי שיעשה להם סדר בראש, יסיר את הערפול וחוסר הוודאות שתמיד שוררים בשוק ההון ויעזור להם לגבש אסטרטגיה מנצחת.

שמע, את התוכנה הזו התחלתי לפתח עוד לפני 16 שנה, בהתחלה פשוט כדי שהיא תעזור לי באופן אישי להשקיע בחוכמה. השמועה התפשטה לכל מיני מביני דבר, והיום יש גם מנהלי תיקים בכירים שמשתמשים בתוכנה. אפשר לומר שהיא "הנשק הסודי' שלהם, ולכן אסור לי לחשוף את שמם."

עדי, שכנעת. יש איזה מקום שאוכל למצוא בו מידע נוסף על התוכנה?

"בהחלט. הכנתי סדרת הדרכות חינמית על תוכנת FxGraph, ובכלל על שוק ההון, ושם אני מסביר איך התוכנה תוכל לסייע לכסף שלך לעבוד בשבילך בעזרת ניתוח חכם ומתקדם של מגמות 'לוהטות' בשוק ההון.

אגב, גם אם אתה לאו דווקא מעוניין להשקיע מיד, וסתם מחפש כלים וידע שיעזרו לך לקבל הבנה ומושגים על שוק ההון – אני ממליץ לך לצפות. אני מאוד מסדר שם את הראש לצופים, ומפשט את כל הנושא הזה בצורה מובנת ויעילה."

אין בכתבה זו, בחלקה או בשלמותה, כל הבטחה להצלחה ודאית בשוק ההון. כל הצלחה ביצירת רווח מהשקעה בשוק ההון, תהא תלויה בכישוריו וביכולותיו של המשקיע בלבד. לעזרה או שאלות צרו איתנו קשר: bursaportal2@gmail.com

ייתכן כי חלק מהכתוב באתר הינו תוכן לקידום מכירות. אין בכתבה זו, שום הבטחה להכנסה מתחום שוק ההון, ההצלחה של כל אדם נמדדת ביכולתו האישית, המקצועיות ומספר גורמים אחרים. ההישגים של המוזכרים בכתבות ותוצאותים הינם הישגים אישיים שלהם. ליצירת קשר אנא פנה במייל: bursaportal2@gmail.com

תוכנת FxGraph (התוכנה), מספקת למשתמש מידע בורסאי גולמי וכן מידע מעובד (מידע אשר מופק מנוסחאות מתמטיות המבוססות על מידע בורסאי גולמי), אותם היא אוספת ממאגרי מידע פומביים, לרבות מאתרי אינטרנט שונים בארץ ובעולם. המידע המעובד מוצג באופן אובייקטיבי מבלי שיוצרי התוכנה מבצעים לגביו ניתוח או מביעים פרשנותם או עמדתם לגביו. התוכנה מאפשרת למשתמשים בה לבצע ניתוחים סטטיסטיים המבוססים על פרמטרים מתמטיים אובייקטיבים ואינם מערבים שיקול דעת של יוצרי התוכנה. 

המידע והנתונים המוצגים בתוכנה אינה מהווים המלצה או הבעת עמדה כלשהיא ביחס לניירות ערך כלשהם או ביצוע פעולה כלשהיא בהם. בהתאם אין לראות בתוכנה והמידע המופק באמצעותה כייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם. 

כל החלטת השקעה שתתקבל על ידי משתמש בתוכנה, תיעשה על בסיס שיקול דעתו הבלעדי, ואנו ממליצים על ביצוע בדיקה מקיפה לפני כל פעולה בנייר ערך כלשהוא לרבות הסיכונים הכרוכים בכך. 

תשומת ליבך כי פעילות בשוק ההון כרוכה בסיכונים רבים אשר את חלקם אין אפשרות לצפות מראש. על כן, השקעה בשוק ההון עשויה לגרום להפסד חלק מסכום ההשקעה ואף להפסד של כל סכום ההשקעה. יודגש כי שימוש מושכל בתוכנה עשוי לצמצם את הסיכונים הקיימים בשוק ההון, אולם אין בו כדי לבטל את כלל הסיכונים הקיימים אשר עלולים להביא להפסד של חלק או כל סכום ההשקעה ואין כל ערובה לכך שמסחר בסיוע התוכנה יישא רווח כלשהו.

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »